خانه / دعا / دعای عظیم و تضمینی دستیابی به حاجات و مهمات زندگی

دعای عظیم و تضمینی دستیابی به حاجات و مهمات زندگی

دعای عظیم و تضمینی دستیابی به حاجات و مهمات زندگی

در این عنوان از سایت هاروس یک بار دیگر دعای پرخیر گره گشا و تجربه شده ای می آموزیم و می خوانیم که سبب می شود به سخت ترین و مهم ترین حاجات در زندگی خود برسید و زود تر عاقبت بخیر شوید، ضمن این که اگر فکر می کنید ممکن است درگیر لحظات دشواری شوید که امید خود را به آینده از دست دهید، این دعا را مرتبا و هر روز بخوانید.

دعای عظیم و تضمینی دستیابی به حاجات و مهمات زندگی
دعای عظیم و تضمینی دستیابی به حاجات و مهمات زندگی

دعای عظیم و تضمینی دستیابی به حاجات و مهمات زندگی,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت سریع,دعای طلب حاجت از امام علی,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت امام سجاد,دعای طلب حاجت مجرب,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت مهم,دعاهای طلب حاجت,دعای برای طلب حاجت,بهترین دعای طلب حاجت,دانلود دعای طلب حاجت,دعا در طلب حاجت,دعا و طلب حاجت از خدا,دعا در طلب حاجتها از خدای تعالی,دعا در طلب حاجتها از خداوند بلند مرتبه,دعای طلب حاجت از مردم

دعای عظیم و تضمینی دستیابی به حاجات و مهمات زندگی

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ.

خدایا! من از تو درخواست می کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی‌ات که مخزون و مستور است، آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.

الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ.

بیشتر بخوانید  دعای برآورده شدن حاجات و خواسته های مهم و عظیم

آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است، و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوریست که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی . هر جبار با عنادی که قرار نگیرد.

عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ.

با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادو گری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده ای به زحمت و سختی افتد.

لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ.

از عظمتش هر خشکی،دریا و مستقل و  کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.

الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.