خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم و سریع التاثیر بخشش و موفقیت در زندگی

دعای عظیم و سریع التاثیر بخشش و موفقیت در زندگی

دعای عظیم و سریع التاثیر بخشش و موفقیت در زندگی

همواره کسب موفقیت یکی از مهم ترین اهدافی است که هر انسانی باید در هر مرحله از زندگی خود داشته باشد و در صورتی که چنین نباشد قطعا نباید انتظار پیشرفت های خیلی عجیب و غریبی را داشت. بعلاوه این که به یاد داشته باشید دعا ها همیشه کارگشای سختی ها و گرفتاری ها خواهند بود و قطعا تاثیرات بسیار مثبتی از آن ها را در زندگی احساس می کنید.

به همین منظور می توانید دعای عظیم و سریع التاثیر بخشش و موفقیت در زندگی را فرا گیرید.

دعای عظیم و سریع التاثیر بخشش و موفقیت در زندگی
دعای عظیم و سریع التاثیر بخشش و موفقیت در زندگی

دعای عظیم و سریع التاثیر بخشش و موفقیت در زندگی,دعای موفقیت در کار,دعای موفقیت سریع الاجابه و مجرب,دعای موفقیت در درس,دعای موفقیت در مصاحبه,دعای موفقیت در زندگی,دعای موفقیت در کنکور,دعای موفقیت فرزند,دعای موفقیت در کارها,دعای موفقیت در درس ها,دعای موفقیت برای دیگران,دعای موفقیت و سربلندی,دعای موفقیت در دادگاه,دعای موفقیت عظیم و تضمینی,دعای موفقیت درسی,دعای موفقیت در امور,دعای موفقیت برای دوستان,دعای موفقیت در شروع کار,دعای موفقیت برای دوست,دعای موفقیت در مسابقه,دعای موفقیت و پیروزی,

دعای عظیم و سریع التاثیر بخشش و موفقیت در زندگی

این دعا قسمتی از  آیه 286 سوره بقره:

«رَبَّنا وَ لا تَحْمِلْ عَلَيْنا إِصْراً کَما حَمَلْتَهُ عَلَي الَّذينَ مِنْ قَبْلِنا رَبَّنا وَ لا تُحَمِّلْنا ما لا طاقَةَ لَنا بِهِ وَ اعْفُ عَنَّا وَ اغْفِرْ لَنا وَ ارْحَمْنا أَنْتَ مَوْلانا فَانْصُرْنا عَلَي الْقَوْمِ الْکافِرينَ»

ترجمه:

«پروردگارا ما را بر آنچه به فراموشی یا به خطا کرده ایم مؤاخذه مکن. بار پروردگارا، تکلیف گران و طاقت فرسا که بر پیشینیان ما نهاده ای بر ما مگذار. پروردگارا بار تکلیفی فوق طاقت ما بر دوش ما منه و بیامرز و ببخش گناه ما را و بر ما رحمت فرما تنها آقای ما و یاور ما تویی، پس ما را بر گروه کافران یاری فرما»

بیشتر بخوانید  دعایی برای موفقیت و قبولی در آزمون و کنکور و امتحان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.