خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم و مجرب دفع وسوسه از پیامبر (ص) تضمینی

دعای عظیم و مجرب دفع وسوسه از پیامبر (ص) تضمینی

دعای عظیم و مجرب دفع وسوسه از پیامبر (ص) تضمینی

اگر بسیار درگیر وسوسه و شر شیطان رجیم می شوید و می خواهید خود را از این وضعیت نجات داده و گرفتاری ها را یک به یک حل کنید، دعا بخوانید. قطعا راهشگا ترین اتفاقی که در زندگی هر کسی رخ می دهد و اگر بخواهد از آن نجات پیدا کند قطعا دعا می تواند آسان ترین راه ممکن باشد.

پس در ادامه ی این مطلب دعای عظیم و مجرب دفع وسوسه از پیامبر (ص) تضمینی را بخوانید که قبلا بار ها تجربه شده است و امام محمد باقر علیه السلام خواندن آن را سفاش فرموده اند.

دعای عظیم و مجرب دفع وسوسه از پیامبر (ص) تضمینی
دعای عظیم و مجرب دفع وسوسه از پیامبر (ص) تضمینی

دعای عظیم و مجرب دفع وسوسه از پیامبر (ص) تضمینی,دعا وسوسه شیطان,دعا وسوسه,دعای دفع وسوسه شیطان,دعای دفع وسوسه های قلبی,دعای دوری از وسوسه شیطان,دعای رهایی از وسوسه شیطان,دعای برای دفع وسوسه شیطان,دعای رهایی از وسوسه,دعای مجرب رهایی از وسوسه,ادعیه تضمینی و مجرب رهایی از وسوسه,دعای پر خیر و برکت دفع وسوسه های شیطانی,دعا و ذکر مجرب برای دفع وسوسه,ادعیه پر خیر و تضمینی جهت رهایی از دسیسه و وسوسه,

دعای عظیم و مجرب دفع وسوسه از پیامبر (ص) تضمینی

یک روز مردی محضر مقدس آقا حضرت رسول (ص) مشرف شد از وسوسه حدیث نفس و قرضی که برای او سنگین شده بود و از فقر و درویشی به آن حضرت شکایت کرد.
حضرت رسول (ص) به او فرمودند:
این ذکر را همیشه تکرار کن و بگو: تَوَکَّلْتُ عَلَی الْحَیِّ الَّذی لا یَمُوتُ وَ الْحَمْدُلِلَّهِ الَّذی لَمْ یَتَّخِذْ وَلَداً وَلَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فِی الْمُلْکِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَلِیٌّ مَنَ الذُّلِ وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً.»
آن مرد رفت.
چند روزی نگذشته بود که دوباره خدمت حضرت آمد و گفت: یا رسول اللَّه ( عجب ذکری به من عنایت کردی، دستت درد نکند)، خداوند متعال به برکت این ذکر، وسوسه را از من دور کرد وقرض مرا ادا نمود و مرا از درویشی و فقر نجات داد و توانگر فرمود.

بیشتر بخوانید  دعای دفع اثر شیطان و وسوسه هایش در زندگی پرخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.