خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم و مجرب ماه صفر

دعای عظیم و مجرب ماه صفر

دعای عظیم و مجرب ماه صفر

در این مطلب از سایت هاروس به شما دعایی عظیم و سریع التاثیر می آموزیم که با خواندن آن می توانید در ماه صفر به ثواب عظیمی برسید و قطعا الله متعال بیش از هر قدرتی می تواند سختی ها را از ما دور کرده و آرامشی از خود را عطا نماید.

محدث بزرگ مرحوم «فیض کاشانی» این دعا را روایت فرموده اند که خواندن آن در ماه صفر ثوابی عظیم برای انسان ها دارد و اگر مسلمانی آن را در این ماه بخواند به ثواب والایی نزد خدای توانا می رسد.

دعای عظیم و مجرب ماه صفر
دعای عظیم و مجرب ماه صفر

دعای عظیم و مجرب ماه صفر,دعای ماه صفر برای دفع بلا,دعای ماه صفر تضمینی,دعای ماه صفر عظیم,دعای ماه صفر تصویری,دعای ماه صفر تضمینی,دعای ماه صفر با معنی,دعای ماه صفر با صوت,دعای ماه صفر مجرب و قوی,دعای ماه صفر با برکت عظیم,دعای ماه صفر سریع التاثیر,دعای ماه صفر برای پروفایل,دعای ماه صفر یا شدید القوی,دعای ماه صفر در مفاتیح الجنان,دعای ماه صفر یا شدید,دعای ماه صفر هر روز,دعای ماه صفر با صدای فرهمند,دعای ماه صفر یا فارج الهم,دعای ماه صفر رفع بلا,

دعای عظیم و مجرب ماه صفر

مستحب است هر روز 10 مرتبه قرائت شود:

یا شَدیدَ الْقُوی وَیا شَدیدَ الْمِحالِ یا عَزیزُ یا عَزیزُ یا عَزیزُ ذَلَّتْ بِعَظَمَتِکَ جَمیعُ خَلْقِکَ فَاکْفِنی شَرَّ خَلْقِکَ یا مُحْسِنُ یا مُجْمِلُ یا مُنْعِمُ یا مُفْضِلُ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّی کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَنَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَکَذلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنینَ وَصَلَّی اللّهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِهِ الطَّیِّبینَ الطّاهِرینَ.

ای سخت نیرو و ای سخت عقوبت! ای عزیز، ای عزیز، ای عزیز! در برابر عظمت تو همه آفریدگانت خوار شدند، پس کفایت کن از من شر خلقت را. ای نیکو ده، ای زیبایی بخش، ای نعمت بخش، ای فزون بخش، ای که معبودی جز تو نیست! منزهی تو و من از ستمکاران هستم. پس دعای او (یونس) را اجابت کردیم و از اندوه نجاتش دادیم و این چنین نجات دهیم مؤمنان را و درود خدا بر محمد و آل پاک و پاکیزه اش

بیشتر بخوانید  دعای مجرب هر روز ماه صفر با اثر عظیم و قوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.