خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم و مجرب نجات از آتش جهنم و روز قیامت

دعای عظیم و مجرب نجات از آتش جهنم و روز قیامت

دعای عظیم و مجرب نجات از آتش جهنم و روز قیامت

امروز در این مطلب از سایت هاروس، مرجع ادعیه و اذکار اسلامی و به شما عزیزان و همراهان، دعای عظیمی را می آموزیم که پر از خیر و برکت و نیکی است و افرادی که در دین به دنبال راه موفقیت هستند، آن را می خوانند و قطعا می تواند راهگشا باشد.

اگر در آینده می خواهید بهشت را پیش و روی خود ببینید، دعای عظیم و مجرب نجات از آتش جهنم و روز قیامت را سرانجام هر سختی و تحمل گرفتاری ها و مشکلات بدانید، موفق خواهید شد اگر ایمان خود را حفظ کرد و از دین خارج نشوید.

دعای عظیم و مجرب نجات از آتش جهنم و روز قیامت
دعای عظیم و مجرب نجات از آتش جهنم و روز قیامت

دعای عظیم و مجرب نجات از آتش جهنم و روز قیامت,دعای نجات از همسایه بد,دعای نجات از سختی,دعای نجات از گرفتاری,دعای نجات از تنهایی,دعای نجات از دست ظالم,دعای نجات از زندان,دعای نجات از بیماری,دعای نجات از غم,دعای نجات از مرگ,دعای نجات از بلا,دعای نجات از شر دشمن,دعای نجات از سردرگمی,دعای نجات از قرض,دعای نجات از ظلم,دعای نجات از چشم زخم,دعای نجات از غربت,دعای نجات از فقر,دعای نجات از حبس,دعای نجات از شر مزاحم,دعای نجات از دشمن,دعای مجرب نجات از جهنم,دعای متفکرین,دعای سریع التاثیر و مجرب برای رهایی از آتش جهنم,دعای قوی رهایی از سختی های جهنم,ذکر مجرب دفع بلا و گرفتاری,دعای سریع الاجابه,

دعای عظیم و مجرب نجات از آتش جهنم و روز قیامت

«رَبَّنا ما خَلَقْتَ هذا باطِلاً سُبْحانَکَ فَقِنا عَذابَ النَّارِ. رَبَّنا إِنَّکَ مَنْ تُدْخِلِ النَّارَ فَقَدْ أَخْزَيْتَهُ وَ ما لِلظَّالِمينَ مِنْ أَنْصارٍ»

(قسمتی از آیات 191 و 192 سوره آل عمران)

بیشتر بخوانید  برکات و آثار ذکر استغفرالله برای رزق و روزی و‌ حاجت روایی

«پروردگارا؛ اینها (آسمان و زمین) را بیهوده نیافریده اى، تو پاك و منزهى! پس ما را از عذاب آتش حفظ كن. پروردگارا؛ هر كه را در آتش آورى؛ يقينا رسوايش كرده اى و براى ستمكاران ياورانى نيست.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.