خانه / دعا / دعای عظیم پرخیر و تجربه شده برای دفع خطرات بزرگ

دعای عظیم پرخیر و تجربه شده برای دفع خطرات بزرگ

دعای عظیم پرخیر و تجربه شده برای دفع خطرات بزرگ

در صورتی که مدام با خطرات و سختی های بزرگ و تلخ در زندگی خود روبرو هستید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعای عظیم پرخیر و تجربه شده برای دفع خطرات بزرگ را بخوانید. در واقع این دعا سبب می شود که کمک تر درگیر لحظات تلخ و مشکلات خیلی بزرگ و غیرقابل حل شوید.

دعای عظیم پرخیر و تجربه شده برای دفع خطرات بزرگ
دعای عظیم پرخیر و تجربه شده برای دفع خطرات بزرگ

دعای عظیم پرخیر و تجربه شده برای دفع خطرات بزرگ,دعای دفع خطر سیل,دعای دفع خطر زلزله,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سیل,دعا برای دفع خطرات,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر سیل,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات زناشویی,دعای رفع مشکلات مریضی,دعای رفع مشکل سخت,دعای رفع مشکل ازدواج,دعای رفع مشکل زناشویی,دعای رفع مشکلات اداری,دعای رفع مشکلات زن و شوهر,دعای رفع مشکلات روحی,دعای رفع مشکل کار,دعای رفع مشکلات شدید,دعای رفع مشکلات در مفاتیح,دعای رفع مشکلات درسی,دعای رفع مشکلات صوتی,دعای رفع مشکل خانوادگی

دعای عظیم پرخیر و تجربه شده برای دفع خطرات بزرگ

هنگامى كه امام صادق عليه السّلام به عراق رفتند، مردم خدمت ايشان شرفياب شدند و گفتند: مولاى ما، دانسته ‌ايم كه خاك مرقد مطهّر حضرت امام حسين عليه السّلام موجب شفا از هر بيمارى است؛ آيا وسيله‌ى ايمنى از هر ترسى هم مى ‌باشد؟ در پاسخ فرمود:

«آرى، اگر كسى بخواهد از هر بيمى در امان بماند، تسبيحى كه از خاك مرقد امام حسين عليه السّلام ساخته شده است را بردارد و هنگامى كه در بستر آرميد، آن را به دست بگيرد و سه بار دعاى ليلة المبيت 1 را بخواند.

بیشتر بخوانید  دعا و ذکر برای رفع بخل و حسادت و کینه و آزادی از بند زندان

سپس آن را بوسيده بر روى چشم بگذارد و بگويد:

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِحَقِّ هَذِهِ التُّرْبَةِ وَ بِحَقِّ صَاحِبِهَا وَ بِحَقِّ جَدِّهِ وَ أَبِيهِ وَ بِحَقِّ أُمِّهِ وَ أَخِيهِ وَ بِحَقِّ وُلْدِهِ الطَّاهِرِينَ اجْعَلْهَا شِفَاءً مِنْ كُلِّ دَاءٍ وَ أَمَاناً مِنْ كُلِّ خَوْفٍ وَ حِفْظاً مِنْ كُلِّ سُوء

(پروردگارا، به حقّ اين تربت و به حقّ صاحب آن و به حقّ جدّ او و پدر و مادر و برادر و فرزندان پاكيزه‌اش از تو مى ‌خواهم كه آن را وسيله‌ى درمان از هر درد و ايمنى از هر ترس و سبب نگه ‌دارى از هر آفت و بدى قرار دهى.) سپس تسبيح را در گريبان پيراهن بگذارد. اگر اين كار را در بامداد انجام دهد، پيوسته تا شب در امان خدا خواهد بود و اگر شب باشد تا صبح در پناه خداوند خواهد ماند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.