خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم پر خیر و برکت برای رویت ماه رجب

دعای عظیم پر خیر و برکت برای رویت ماه رجب

دعای عظیم پر خیر و برکت برای رویت ماه رجب

هر ماهی خواص خاص خود را دارد از سوی الله متعال برای آن ها ماه ادعیه و اذکاری در نظر گرفته شده است که توسط پیامبر (ص) و امامان معصوم علیه السلام بر خواندن آن ها روایت شده بود.

ضمن این که هر کدام از این دعا ها و اذکار برای ماه ها و روز های مختلف خوانده می شوند که قطعا خیر و برکت را در زندگی بیش از پیش می کنند.

دعای عظیم پر خیر و برکت برای رویت ماه رجب
دعای عظیم پر خیر و برکت برای رویت ماه رجب

دعای عظیم پر خیر و برکت برای رویت ماه رجب,دعای ماه رجب صوتی,دعای ماه رجب فانه غیر منقوص,دعای ماه رجب با معنی,دعای ماه رجب متن,دعای ماه رجب با صدای فرهمند,دعای ماه رجب یا من ارجوه,دعای ماه رجب صوتی سماواتی,دعای ماه رجب بعد از نماز,دعای ماه رجب موسوی قهار,دعای ماه رجب سبحان الاله الجلیل,دعای ماه رجب دانلود,دعای ماه رجب بعد از هر نماز,دعای ماه رجب فرهمند,دعای ماه رجب سماواتی,دعای ماه رجب برای براورده شدن حاجت,دعای ماه رجب سریع التاثیر,دعای ماه رجب pdf,دعای ماه رجب میثم مطیعی,دعای ماه رجب mp3,دعای ماه رجب تکان دادن انگشت,

دعای عظیم پر خیر و برکت برای رویت ماه رجب

شب اول ماه رجب که ماه را رویت کردید این دعا را بخوانید:

اللَّهُمَّ أَهِلَّهُ عَلَیْنَا بِالْأَمْنِ وَ الْإِیمَانِ وَ السَّلَامَهِ وَ الْإِسْلَامِ رَبِّی وَ رَبُّکَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَل‏.

بار خدایا! ماه را به ما به امنیت و ایمان و سلامت و اسلام بنمایان؛ پروردگار من و پروردگار تو، خداى غالب و بزرگ است؛ و نیز از حضرت رسول صلى الله علیه و آله منقول است که، چون هلال رجب را مى ‏دید مى ‏گفت‏

اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی رَجَبٍ وَ شَعْبَانَ وَ بَلِّغْنَا شَهْرَ رَمَضَانَ‏.

خدایا براى ما در ماه رجب و شعبان برکت قرار ده، و ما را به ماه رمضان برسان.

وَ أَعِنَّا عَلَى الصِّیَامِ وَ الْقِیَامِ وَ حِفْظِ اللِّسَانِ وَ غَضِّ الْبَصَرِ وَ لاَ تَجْعَلْ حَظَّنَا مِنْهُ الْجُوعَ وَ الْعَطَشَ‏.

و بر روزه رمضان و بیدارى شب و نگهدارى زبان و فروبستن چشم کمک فرما، و بهره ما را از ماه رمضان، گرسنگى و تشنگى قرار مده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *