خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای فوری و قوی باطل السحر – دفع چشم زخم

دعای فوری و قوی باطل السحر – دفع چشم زخم

دعای فوری و قوی باطل السحر – دفع چشم زخم

دعای باطل السحر مجرب

دعای فوری و قوی باطل السحر - دفع چشم زخم
دعای فوری و قوی باطل السحر – دفع چشم زخم

اگر احساس کردید که مورد سحر قرار گرفته اید دستهایتان را مقابل صورتتان قرار دهید و دعای شریف ذیل را سه مرتبه قرائت کنید و به دستها بدمید و سپس دستها را به صورت بکشید :

( بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ رَبِّ الْعَرْشِ‏ الْعَظِیمِ‏ إِلَّا ذَهَبَتْ‏ وَ انْقَرَضَت‏ )

دعایی مجرب برای ابطال و دفع چشم زخم :

برای دفع نمودن چشم زخم ، حمد و سوره و معوذتین را بخواند و بر کف دستهایش بدمد و سپس کف دستهایش را به صورتش بکشد. در ابطال و دفع چشم زخم بسیار موثر و مجرب است.

دستورالعملی مجرب برای باطل کردن سحر و طلسم

برای باطل کردن سحر و طلسم سوره مبارکه ملک را بر ظرفی از مس بنویسد و در آن ظرف مقداری آب پاک بریزد و سپس یک استکان از آن آب بنوشد . با بقیه آب داخل ظرف غسل کند . سحر و طلسم به اذن خداوند متعال باطل میشود.

*****

دعای فوری و قوی باطل السحر – دفع چشم زخم , باطل کردن طلسم ازدواج , رفع طلسم , دعای رفع و دفع طلسم , دعای شکستن طلسم , دعای باز شدن طلسم , دعای باز کردن طلسم , دعای رفع و باز کردن طلسم , دعا برای شکستن طلسم , باطل سحر مجرب , دعای ابطال سحر و طلسم , دعای باطل شدن طلسم و جادو , ابطال سحر و طلسم , باطل کردن طلسم و دعا , ابطال سحر و بخت گشایی , تشخیص طلسم , باطل کردن طلسم آب , دعای از بین بردن طلسم , دعای دفع چشم زخم , دعای ابطال چشم زخم , دعای شکستن چشم زخم , دعای رفع و ابطال چشم زخم , دعای چشم نظر , دعای دفع نظر بد

بیشتر بخوانید  روش خواندن نماز حاجت برای طلب حاجت و خواسته روز پنجشنبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.