خانه / دعا / دعای قوی برای آشتی میان زن و شوهر سریع الاثر

دعای قوی برای آشتی میان زن و شوهر سریع الاثر

دعای قوی برای آشتی میان زن و شوهر سریع الاثر

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان رهگشای تجربه شده و قوی اسلامی شرح دهیم که سبب می شود اگر می خواهید آشتی میان زن و شوهر برقرار کنید دعای قوی برای آشتی میان زن و شوهر سریع الاثر نتیجه می دهد.

دعای قوی برای آشتیدعای قوی برای آشتی میان زن و شوهر سریع الاثر میان زن و شوهر سریع الاثر
دعای قوی برای آشتی میان زن و شوهر سریع الاثر

دعای قوی برای آشتی میان زن و شوهر سریع الاثر,دعا برای رفع اختلاف خانوادگی,دعا برای رفع اختلاف دو نفر,دعا برای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا جهت رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعای رفع اختلافات خانوادگی,دعایی برای رفع اختلافات خانوادگی,دعای قوی رفع اختلاف خانوادگی,دعا برای رفع اختلافات خانوادگی نی نی سایت,دعا جهت رفع اختلافات خانوادگی,دعای رفع اختلاف زن و شوهر,دعایی برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف زن و شوهر,

دعای قوی برای آشتی میان زن و شوهر سریع الاثر

7 بار آیه شریفه 14 سوره مبارکه آل عمران رو می خونین و به نمک فوت می کنین و تو غذای مشترک زن و شوهر می ریزین. بین اونها صلح و محبت پیدا می شه. البته یادتون باشه این دستور فقط مال زن و شوهرهاس. اگه به نامحرم بدید هم جواب معکوس میدهد و هم دچار مشکل میشید .

زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَ الْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِالدُّنْیَا وَاللَّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ

محبت امور مادى ، از زنان و فرزندان و اموال هنگفت از طلا ونقره واسبهاى ممتاز و چهار پایان و زراعت ، در نظر مردم جلوه داده شدهاست;  ( تا در پرتو آن ، آزمایش وتربیت شوند ;  ولى ( اینها (درصورتى که هدف نهای ىآدمى را تشکیل دهند،) سرمایه زندگىپ ست (مادى) است; وسرانجام نیک (و زندگى والا و جاویدان)،نزد خداست.

بیشتر بخوانید  دعایی مجرب برای زیادشدن علم و دانش و ثروت و مال

4- سوره مبارکه جمعه (الفت زن وشوهر)

از امام جعفر صادق (ع ) نقل شده است که این سوره را به جهت موافقت زن و شوهر پنج بار بخوانند و در جای دیگر آورده اند که قرائت این سوره موجب ایمنی از وسوسه شیطان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.