خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای قوی و عظیم نگاه کردن به آینه

دعای قوی و عظیم نگاه کردن به آینه

دعای قوی و عظیم نگاه کردن به آینه

دعا های زیادی هستند که شاید ما در مورد آن ها چیزی نشنیده باشیم اما خواندن آن ها در شرایطی که شرح داده شده است و در توضیحات آمده است ثواب عظیم و بسیاری دارد که شما با خواندن آن ها از شر، پلیدی، شیطان رجیم، بدی، اجنه و انسان هایی با نیروی منفی در امان خواهید ماند.

یکی از آن ها دعای قوی و عظیم نگاه کردن به آینه می باشد که بنا به توضیحات این دعا صورت شما را از شر، آسیب و بلا های مختلف دور می کند و در واقع به سپاس و ستایش الله متعال می پردازید برای نقش و نگاری که در صورت تمام انسان ها به صورت ماهرانه ایجاد شده است و از دست هیچ انسانی بر نمی آید.

دعای قوی و عظیم نگاه کردن به آینه
دعای قوی و عظیم نگاه کردن به آینه

دعای قوی و عظیم نگاه کردن به آینه,دعای عظیم نگاه کردن در آینه,دعای دفع شر و پلیدی,دعای دوری خطرات از صورت و چهره,دعای عظیم در هنگام دیدن آینه,دعا های مجرب و سریع التاثیر در هنگام مشاهده آینه,دعای دیدن صورت در آینه,دعای دور شدن بلا ها و سختی ها,ذکر و دعای عظیم دور شدن بلا,دعایی برای دفع شر و بلا,دعای دور شدن گرفتاری و مشکلات از زندگی,دعای قوی رفع شر و بلا ها,ادعیه سریع التاثیر رفع گرفتاری و بلایا,

دعای قوی و عظیم نگاه کردن به آینه

بگوید: اللهم کما حسنت خلقی فحسن خلقی و رزقی و روایت شده که حق تعالی بهشت را واجب می گرداند بر جوانی که بسیار نگاه در آینه کند و حمد خدا بسیار نماید بر اینکه خداوند او را بصورت نیکو آفرید و معیوب نگردانید.
و بدان که بوی خوش بکار بردن و خود را خوشبو نمودن فضیلت دارد و از اخلاق انبیاء و سنن مرسلین است و در هر روز ممدوح است و در روزهای جمعه مؤکد است. و مستحب است برای زنها بوی خوشی که بویش مخفی (خفیف) و رنگش ظاهر است و برای مردان به عکس و رد کردن بوی خوش کراهت دارد.

بیشتر بخوانید  ذکر از آیت الله بهجت برای شفا و درمان بیماری و اضطراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.