خانه / دعای رزق و روزی / دعای مجرب بدست آوردن رزق و روزی

دعای مجرب بدست آوردن رزق و روزی

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس گره گشای اسلامی با عنوان دعای مجرب بدست آوردن رزق و روزی به شما عزیزان می آموزیم که سبب می شود اگر می خواهید به روزی فراوان برسید نتایج لازم را سریع تر کسب کنید.

دعای مجرب بدست آوردن رزق و روزی
دعای مجرب بدست آوردن رزق و روزی

دعای رزق و روزی مغازه پوشاک,دعاي رزق و روزي مغازه صوتي,دعا رزق و روزی مغازه,دعاهای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی و گشایش کار صوتی,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,دعا برای رزق و روزی و گشایش کار

دعای مجرب بدست آوردن رزق و روزی

براي برخوردار شدن از عطايا و عنايات خاصه خداوند در هر زمان كه حال خوشي پيدا شود خدا را اين گونه خطاب نمايد: يا واهِبَ العَطايا أعطِني

هر كه بعد از نماز پيشين سر به سجده نهد و 70 نوبت بگويد اين اسم مبارك «يا وهاب» را از خلق مستغني گردد و اين اسمي است كه به غايت پر خاصيت و سريع الاجابه.

اگر كسي اين را ورد سازد و هر روز 1035 بار بخواند «يا وهّاب يا ذلطّول» روزي بر وري فراخ گردد. و اگر مداومت كند از جائي كه گمان ندارد روزي او برسد.

به جهت وسعت رزق در شبانه روز 55 مرتبه ذكر «المقيت» خوانده شود (مداومت بر اين اسم مبارك براي توسعه رزق لازم است.)

براي بركت پيدا كردن مال، كار و كسب، وقت و …، روزي 37 مرتبه ذكر «يا اول» خوانده شود. (تعداد وسيط اين اسم 10 مرتبه و صغير آن 1 مرتبه مي‌باشد.)

بعد از نماز صبح به جهت زيادي نعمت، بايد به عدد حروف ابجد آن جمله را بگويد. يعني كلمه «يا منعم» را 211 مرتبه بگويد.

اگر كسي طالب دولت وعزت زياد وشهرت باشد وبخواهد نعمت بر او فراخ گردد وابواب خير بر او مفتوح گردد ، بايد هر روز روزي سه بار با وضوع رو به قبله ودر مكاني خلوت وبدون صحبت متصل به هم اين سوره را بخواند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *