خانه / دعا / دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه

دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه

دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه

به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت هاروس گره گشای پرخیر و برکتی می آموزیم که سبب رهایی از مشکلات و اختلافات می شود و اگر ترجیح می دهید علاقه شخصی را به خود چند برابر کنید دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه نتیجه بخش است.

دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه
دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه

دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه,دعای جلب محبت پدر شوهر,دعای جلب محبت پدر و مادر,دعا برای جلب محبت پدر و مادر,دعا برای جلب محبت پدر شوهر,دعا برای جلب محبت پدر,دعا برای جلب محبت پدر مادر,دعای جلب محبت دیگران به خود,دعای برای جلب محبت دیگران,دعا برای جلب محبت دیگران,دعا برای جلب محبت دیگران به خود,دعا جهت جلب محبت دیگران,دعا برا جلب محبت دیگران,دعای قوی برای جلب محبت دیگران,دعا براي جلب محبت ديگران,دعا جلب محبت دیگران

دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه

کسی که ازدواج نموده و با همسرش از لحاظ عشق و علاقه و مهر و محبت مشکل دارد و طرف مقابلش نسبت به او سرد شده است، با نام و یاد خداوند باریتعالی 72 دانه فلفل سیاه کاملا سالم بردارد و آنها را در کف دست چپ گرفته و دانه به دانه در دهان قرار دهد و هر دانه را که در دهان میگذارد یک بار آیه الکرسی شریفه را بخواند و سپس فلفل را در آتش زغال اندازد. پس از اینکه هر فلفل را در آتش می اندازد بگوید:

(توکلو یاخدام هذه الایة الشریفة بجلب مجامع روحانیات فلان ابن فلانة حتى یاتینی ویصالحنی وابطلو ودمرو جمیع الاسحار والارصاد المرصودة لکرههی لی بحق هذه الایة ومافیها من السر والاسراروالنور والانوار بارک الله فیکم وعلیکم).

بیشتر بخوانید  دعای جلب محبت و ایجاد عشق پرخیر و برکت تجربه شده

سپس با دانه دوم فلفل هم دقیقا همین کار را انجام دهد تا 72 دانه فلفل تمام شود.
اگر این عمل بطور صحیح و به دقت سه شب متوالی انجام شود (بدون کم و زیاد) به اذن و اراده پروردگار سبحان و برکاتش هر گونه کینه و کراهت بین طرفین از بین خواهد رفت و هر گونه سحر و طلسم و چشم زخم و بستگی بین آنها از بین خواهد رفت و مهر و محبت و صمیمیت بین قلوب برخواهد گشت. و این از اسرار این آیه مبارکه شریفه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.