خانه / دعا / دعای مجرب برای درمان بیماری ها و امراض سخت

دعای مجرب برای درمان بیماری ها و امراض سخت

دعای مجرب برای درمان بیماری ها و امراض سخت

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس و مرجع گره گشا های اسلامی دعای مجرب برای درمان بیماری ها و امراض سخت را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتایج لازم را کسب می کنید.

دعای مجرب برای درمان بیماری ها و امراض سخت
دعای مجرب برای درمان بیماری ها و امراض سخت

دعای مجرب برای درمان بیماری ها و امراض سخت,دعا درمان درد سیاتیک,دعای رفع درد سیاتیک,دعای رفع درد شکم,دعا برای درمان درد شکم,دعا برای رفع درد شکم,دعا جهت رفع درد شکم,دعا برای رفع درد شکم نوزاد,دعای رفع شکم درد نوزاد

دعای مجرب برای درمان بیماری ها و امراض سخت

در پایان کتابی به خط ابن الباقلانی، دانشمند متکلم نحوی (338-403) به قطع 16/1 یک ورق، این رویا را خواندم که به خط دیگری نوشته شده بود:
شخصیت بزرگ و دانشمند، مویدالدین شرف القضاه عبدالملک – که خداوند برتری اش را ادامه دهاد – برایم گفت:
بیمار شده بودم. (در خواب دیدم که) امیر المؤمنین علیه السلام گوید از آسمان نزد من فرود آمد. خواستم برای بیماری ام از آن حضرت دعا بخواهم؛ اما چیزی نگفتم: آن حضرت خود فرمود: بهبود است(206) و بر بازوی راستم دست کشید.
سپس فرمود: این را سه بار بخوان؛ خدا بدان، تو را حفظ می کند:
أعوذ بالله من الشیطان الرجیم، الذی قال لهم الناس: ان الناس قد جمعوا لکم فاحشوهم فزادهم ایماناً و قالوا: حسبنا الله و نعم الوکیل. أعوذ بالله من الشیطان الرجیم، و افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد. أعوذ بالله من الشیطان الرجیم، ما یفتح الله للناس من رحمه فلا ممسک لها و ما یمسک فلا مرسل له من بعده و هو العزیز الحکیم.(207)
آن گاه که بگویی: الذین… تا آخر آیه، خداوند متعال می فرماید: فاتقلبوا بنعمه من الله و فضل لم یمسهم سوء، و هنگامی که بخوانی: افوض امری الی الله، خدای – تعالی – می فرماید: فوقاه الله سیئات ما مکروا و حاق بال فرعون سوء العذاب و گاهی که می گوید: ما یفتح الله… تا آخر آیه، این همه ی ایمان است…
این تفسیر امیر المؤمنین علیه السلام است. ادامه ی تفسیر واپسین آیه از سخن امیر المؤمنین علیه السلام افتاده است.

بیشتر بخوانید  دعای قوی جهت ادای قرض زیاد – دعای تضمینی خلاصی و آزاد شدن از زندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.