خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای مجرب برای رفع اثر سحر و طلسم در زندگی

دعای مجرب برای رفع اثر سحر و طلسم در زندگی

دعای مجرب برای رفع اثر سحر و طلسم در زندگی

اگر می خواهید فرزندان شما، زندگی تان و همین طور افرادی که دوست دارید از سحر، جادو و طلسم در امان بمانند پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این پست از هاروس، دعای مجرب برای رفع اثر سحر و طلسم در زندگی را بخوانید.

دعای مجرب برای رفع اثر سحر و طلسم در زندگی
دعای مجرب برای رفع اثر سحر و طلسم در زندگی

دعای مجرب برای رفع اثر سحر و طلسم در زندگی,دعای دفع جادو,دعای دفع جادوگران,دعای دفع جادو و سحر,دعای دفع جادوگر,دعاي دفع جادو,دعا دفع جادو,دعای رفع جادو,دعای رفع جادو جمبل,دعای رفع جادو و طلسم,دعاي رفع جادو,دعا برای دفع جادوگران

دعای مجرب برای رفع اثر سحر و طلسم در زندگی

سوره مبارکه قصص آیه 35 درنیمه شب 70 مرتبه خوانده شود

در کتاب شریف وسایل الشیعه بابی آمده است:
بَابُ أَنَّ الضُّحَى وَ أَ لَمْ نَشْرَحْ سُورَةٌ وَاحِدَةٌ وَ كَذَا الْفِيلُ وَ لِإِيلَافِ فَإِذَا قَرَأَ إِحْدَاهُمَا فِي رَكْعَةٍ مِنَ الْفَرِيضَةِ قَرَأَ الْأُخْرَى مَعَهَا(1)یعنی این که سوره ضحی و الم نشرح(انشراح) یک سوره محسوب می شوند و نیز سوره فیل و لایلاف (قریش)نیز یک سوره اند و اگر کسی در نماز یکی از آن ها را خواند دیگری را نیز باید بخواند.
و حدیثی هم از امام صادق (ع)نقل شده است که حضرت در نماز صبح و در رکعت واحده سوره ضحی و الم نشرح را با هم خواند. “عَنْ زَيْدٍ الشَّحَّامِ قَالَ صَلَّى بِنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ(ع)الْفَجْرَ فَقَرَأَ الضُّحَى وَ أَ لَمْ نَشْرَحْ فِي رَكْعَةٍ”(2) یعنی: زید شحام نقل کرد که ما با امام صادق(ع)نماز صبح خواندیم و حضرت در یک رکعت از نماز، سوره ضحی و انشراح را با هم خواند.
سوره های فیل و قریش و نیز ضحی و انشراح از نظر حکم شرعي در نماز به عنوان یک سوره تلقی می شوند و با خواندن یکی از آن ها دیگری نیز باید خوانده شود به این معنی که اگر کسی در نماز بعد از قرائت حمد سوره فیل را خواند باید سوره قریش را نیز بخواند و این حکم در مورد سوره ضحی و انشراح نیز خواهد بود. و اما جدای از این که این سوره ها دو به دو از نظر حکم به منزله یک سوره تلقی می شوند، اما در واقع هر کدام سوره ای جدا به حساب می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *