خانه / دعا / دعای مجرب برای صاحب فرزند شدن سریع الاثر

دعای مجرب برای صاحب فرزند شدن سریع الاثر

دعای مجرب برای صاحب فرزند شدن سریع الاثر

امروز و در این مطلب از سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان رهگشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید بچه دار شوید و این که حس می کنید این اتفاق در حال حاضر بسیار برای شما مهم است دعای مجرب برای صاحب فرزند شدن سریع الاثر را بخوانید.

دعای مجرب برای صاحب فرزند شدن سریع الاثر
دعای مجرب برای صاحب فرزند شدن سریع الاثر

دعای مجرب برای صاحب فرزند شدن سریع الاثر,دعای خیلی مجرب برای بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن پسر,دعاي بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا جهت بچه دار شدن پسر,دعای برای بچه دار شدن پسر

دعای مجرب برای صاحب فرزند شدن سریع الاثر

سلیمان جوزی از زراره نقل کرد: نزد هشام بن‌عبدالملک رفته بودم که برای اجازه ملاقات دادن معطل نمود و من ناراحت شدم، هشام نگهبان پولداری داشت که فرزندی نداشت، امام باقر (ع) به او نزدیک شد و فرمود: مرا به نزد هشام ببر تا دعایی به تو آموزش دهم که دارای فرزند شوی؟

 

نگهبان قبول کرد و ایشان را نزد هشام برد و کارش را انجام داد و زمانی که بیرون آمد، نگهبان گفت: جانم فدای شما! آن دعا را به من بیاموز.

 

ایشان فرمود: هر روز صبح و عصر هفتاد مرتبه بگو: سبحان‌الله، ده مرتبه استغفرالله و نه مرتبه تسبیح و آن را با استغفار تمام کن که خدواند عزوجل می‌فرماید که از خداوند عزوجل آمرزش بطلبید، چرا که او آمرزنده است. از آسمان آب گوارا برایتان نازل کرد و به وسیله مال و فرزند به شما کمک کرد و برایتان باغ‌ها و نهرهایی قرار داد، نگهبان این ذکر را گفت و دارای فرزندان بسیاری شد و بعد از این همیشه به دیدار امام باقر و امام صادق (ع) می‌رفت.

بیشتر بخوانید  برکات سوره مبارکه قدر جهت گشایش رزق و روزی و برکت

سلیمان گفت: با دختر عمه‌ام ازدواج نمودم و این‌ها را خواندم ولی فرزنددار نشدیم، آن را به همسرم یاد دادم او خواند و ما بچه‌دار شدیم و فهمیدم که اگر زن بخواند بچه‌دار می شود، و این دعا را به کسانی که بچه‌ار نمی‌شدند آموزش دادم و آنها هم دارای فرزندان زیادی شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.