خانه / دعا / دعای مجرب برای عاقبت بخیری و بهشتی شدن

دعای مجرب برای عاقبت بخیری و بهشتی شدن

دعای مجرب برای عاقبت بخیری و بهشتی شدن

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر درگیر گرفتاری ها و سختی های زیادی در زندگی هستید از این وضعیت عبور کنید.

دعای مجرب برای عاقبت بخیری و بهشتی شدن
دعای مجرب برای عاقبت بخیری و بهشتی شدن

دعای مجرب برای عاقبت بخیری و بهشتی شدن,دعای بخشش گناهان,دعای بخشش گناهان کبیره,دعاي بخشش گناهان كبيره,دعاي بخشش گناهان,دعا بخشش گناهان,دعا بخشش گناهان کبیره,دعای بخشش گناه کبیره,دعای بخشش گناه,دعای بخشش گناه در ماه رمضان,دعاي بخشش گناه

دعای مجرب برای عاقبت بخیری و بهشتی شدن

از امام محمد باقر علیه السلام منقول است: هر که سوره هل اتی علی الانسان را در هر صبح پنج شنبه بخواند، خدا به او هشتصد حورالعین بکر و چهار هزار زن بیوه و حورالعین کرامت فرماید، و با حضرت رسول صلی الله علیه و آله باشد. (406)
و به سند معتبر از علی بن عمر منقول است که: به خدمت حضرت امام علی النقی علیه السلام رفتم در روز سه شنبه، حضرت فرمود: دیروز تو را ندیدم، گفتم: نخواستم که روز دوشنبه حرکت کنم، فرمود: هر که خواهد که خدا او را از شر روز دوشنبه نگاه دارد،باید در رکعت اول نماز صبح آن روز سوره هل اتی علی الانسان بخواند، چنان که حق تعالی در آن سوره می فرماید که: خدا ایشان را نگاه داشت از شر آن روز، و به استقبال ایشان فرستاد نصرت و خوشحالی و سرور و شادی را.(407)
و در حدیث رجابن ضحاک وارد شده است که: حضرت امام رضا علیه السلام در صبح روز دوشنبه در رکعت اول سوره هل اتی علی الانسان می خواندند، و در رکعت دوم سوره هل اتک حدیث الغاشیة. (408)

بیشتر بخوانید  ذکر مجرب برای رفع ترس و اضطراب و داشتن آرامش درونی

*******************

از حضرت صادق علیه السلام منقول است: هر که مداومت نماید بر سورة لا اقسم و به آن عمل نماید، خدا او را با رسولش صلی الله علیه وآله محشور گرداند به بهترین صورتها، و آن حضرت او را بشارت فرماید و بر رویش خندند تا از صراط و میزان بگذرد. (405)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.