خانه / دعا / دعای مجرب برای کسب رزق برکت و روزی زیاد

دعای مجرب برای کسب رزق برکت و روزی زیاد

دعای مجرب برای کسب رزق برکت و روزی زیاد

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان دعایی تجربه شده و عظیم شرح دهیم که باعث می شود به موفقیت های مالی عظیم رسیده، از گرفتاری های اقتصادی رها شوید و اگر حس می کنید زندگی تان پر از لحظاتی است که با سختی های اقتصادی روبرو می شوید دعای مجرب برای کسب رزق برکت و روزی زیاد نتیجه بخش است.

دعای مجرب برای کسب رزق برکت و روزی زیاد
دعای مجرب برای کسب رزق برکت و روزی زیاد

دعای مجرب برای کسب رزق برکت و روزی زیاد,دعای روز یکشنبه,دعای روزی دهنده,دعای روزی و ثروت,دعای روز یازدهم ماه رمضان,دعای روزی از غیب,دعای روز یازدهم رمضان,دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان,دعای روزی خانه,دعای روز یازدهم,دعای روزی صوتی,دعای روزی بیشتر,دعای روزی جمعه,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی از امام جواد,دعای روزی کار,دعای روزی تجربه شده و قوی,دعای روزی فوری,دعای روزی پر برکت,دعای روزی بعد نماز صبح,دعای عظیم کسب رزق و روزی,

دعای مجرب برای کسب رزق برکت و روزی زیاد

امام صادق علیه‌السلام فرمودند: کسی که صد بار لا اله الا الله الملک الحق المبین بگوید، خدای عزیز غائب او را از فقر پناه داده و وحشت قبرش (یا ترس از برونفکنی) را از بین می‌برد، بی نیازی را به دست آورده و در بهشت را کوبیده است. (نقل از کتاب ثواب الاعمال شیخ صدوق)

امام صادق (علیه‌السلام) فرمود: هنگامی که انسان کاری را آغاز می‌کند باید تا یک سال آن را ادامه دهد، سپس اگر خواست به کار دیگری بپردازد. دلیل آن درک شب قدر و وصول به تقدیر الهی است . (اصول کافی، ج 2، ص 83)

بیشتر بخوانید  دعای وفاداری و پایبندی – بقای زندگی زناشویی و افزایش مهر و محبت بین زوجین جوان

 

حضرت خاتم‌الانبیاء (علیه السلام) به اصحاب صفه در وقتی که از تنگدستی خود شکایت کردند این دعا را تعلیم شان فرمود که دائم بخوانند، غنی خواهند شد.

اللّهُمَّ رَبِ السَّمواتِ السَّبْعِ وَ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ اِقْضِ عَنّا الدَّیْنِ وَ أغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.