خانه / بخت گشایی / دعای مجرب برای گشایش بخت و جلب مهر و محبت سریع الاثر

دعای مجرب برای گشایش بخت و جلب مهر و محبت سریع الاثر

دعای مجرب برای گشایش بخت و جلب مهر و محبت سریع الاثر

امروز و در ادامه ی تمامی دعا ها و ذکر های بخت گشایی و ازدواج به شما خوبان دعای مجرب برای گشایش بخت و جلب مهر و محبت سریع الاثر را شرح می دهیم که سبب می شود مشکل ازدواجتان حل گردد، تفاوتی ندارد که پسر هستید یا دختر. وقتی به سن ازدواج می رسید قطعا تحت تاثیر اطرافیان قرار می گیرد و برای رهایی از این وضعیت باید سعی کنید؛ البته که هنوز برخی با گذشت سال ها مسئولیت ازدواج را نمی توانند بپذیرند.

دعای مجرب برای گشایش بخت و جلب مهر و محبت سریع الاثر
دعای مجرب برای گشایش بخت و جلب مهر و محبت سریع الاثر

دعای مجرب برای گشایش بخت و جلب مهر و محبت سریع الاثر,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج موقت,دعای ازدواج از امام حسین,دعای ازدواج نخودکی,دعای ازدواج در مفاتیح,دعای ازدواج پسر,دعای ازدواج با مرد مورد علاقه,دعای ازدواج آسان,دعای ازدواج مجرب,دعای ازدواج جوانان,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع ایت الله بهجت,دعای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج صبی,دعای ازدواج با معشوق پر خیر و برکت,دعای ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج شیخ بهایی,دعای ازدواج فرزند,دعای ازدواج چیست,دعای ازدواج تجربه شده,

دعای مجرب برای گشایش بخت و جلب مهر و محبت سریع الاثر

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *