خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مجرب جهت خلاصی از غم فقر و نیازمندی – دعای جلوگیری از فقر و بخل و مرض غنی شدن از نظر مادی

دعای مجرب جهت خلاصی از غم فقر و نیازمندی – دعای جلوگیری از فقر و بخل و مرض غنی شدن از نظر مادی

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم دعای مجرب جهت خلاصی از غم فقر و نیازمندی – دعای جلوگیری از فقر و بخل و مرض غنی شدن از نظر مادی می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

دعای مجرب جهت خلاصی از غم فقر و نیازمندی - دعای جلوگیری از فقر و بخل و مرض غنی شدن از نظر مادی
دعای مجرب جهت خلاصی از غم فقر و نیازمندی – دعای جلوگیری از فقر و بخل و مرض غنی شدن از نظر مادی

دعای مجرب جهت خلاصی از غم فقر و نیازمندی – دعای جلوگیری از فقر و بخل و مرض غنی شدن از نظر مادی,دعای مجرب برای نجات از فقر و بدبختی,دعای غنی شدن و توانگری,دعای بهتر شدن مادیات,دعای ثروت و پول,ذکرهای قرآنی مخصوص رفع فقر و گشایش رزق و روزی

دعای مجرب جهت خلاصی از غم فقر و نیازمندی – دعای جلوگیری از فقر و بخل و مرض غنی شدن از نظر مادی

برای وسعت رزق در هر روز ۱۳۷ مرتبه ذکر «یا واسع» خوانده شود.

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب است.

اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *