خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مجرب رهایی از شر جن و انس عظیم و تضمینی

دعای مجرب رهایی از شر جن و انس عظیم و تضمینی

دعای مجرب رهایی از شر جن و انس عظیم و تضمینی

اگر احساس می کنید در زندگی خود درگیر مشکلات و سختی های زیادی هستید و همین طور فکر می کنید که از سوی اجنه و انسان ها تهدید می شوید و زندگی خود را از دست می دهید دعای مجرب رهایی از شر جن و انس عظیم و تضمینی را بخوانید.

در صورتی که هر فردی زندگی خود را در وضعیت بدی می بیند باید سعی کند تا از سختی ها گذر کرده و به سمت روشنایی ها حرکت کند، ضمن این که این دعای عظیم می تواند موجب شود که از دنیای اجنه نیز تهدید نشوید و شرایط سختی را نداشته باشید.

دعای مجرب رهایی از شر جن و انس عظیم و تضمینی
دعای مجرب رهایی از شر جن و انس عظیم و تضمینی

دعای مجرب رهایی از شر جن و انس عظیم و تضمینی,دعای دفع جن عاشق,دعای دفع جن در مفاتیح,دعای دفع جن و انس,دعای دفع جن و همزاد,دعای دفع جن از خانه,دعای دفع جن صوتی,دعای دفع جن و پری,دعای دفع جن از بدن,دعای دفع جن زدگی,دعای دفع جن و ارواح,دعای دفع جن از کودک,دعای دفع جن قوی,دعای دفع دشمن از امام رضا,دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع دشمن ظالم,دعای دفع دشمن خانگی,دعاي دفع دشمني,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن و تسخیر قلبها,دعای دفع دشمن و تسخیر قلب,دعای دفع دشمن و بدخواهان,دعای دفع دشمن حسود,

دعای مجرب رهایی از شر جن و انس عظیم و تضمینی

اللهم انی أسألک مفاتیح الخیر و خواتیمه، و أسألک درجات العلی من الجنه. بالله أعوذ و بالله اعتصم و بالله امتنع، و بعزه الله و سلطانه و ملکوته و اسمه العظیم استجیر من الشیطان الرجیم و من عمله و رجله و خیله و شرکه، و بالله أعوذ و بکلماته التامات التی لا یجاوزهن بر و لا فاجر، من شر ما ینزل من السماء و ما یعرج فیها و ما یلج فی الأرض و ما یخرج منها، و من شر کل ذی شر، و من شر العامه و الخاصه، ان ربی سمیع الدعاء.
أعوذ بالله من شر کل عین ناظره و من شر کل ذی اذن سامعه، و من شر کل ذی ألسن ناطقه، و من شر أید باطشه، و من شر ارجل ماشیه، و من شر ما اخفیت فی نفسی و اعلنت باللیل و النهار.
اللهم من أرادنی من خلیقتک بغیاً او عطباً او عیباً (او مکروهاً)(1666) او سوء او مسائه، من انسی او جنی، صغیراً او کبیراً، فأسألک ان تحرج صدره، و ان تفحم لسانه، و ان تقصر یده، و ان تدفع فی صدره، و ان تکف بیمینه، و ان تجعل کیده فی نحره و ان تندر بصره، و ان تقمع رأسه و ان تمیته بغیظه، و ان تجعل له شغلاً فی نفسه، و ان تکفینیه بحولک و قوتک، انک أنت الله العزیز الحکیم.
اللهم انی أعوذ بک من صاحب سوء فی المغیب و المحضر، قلبه یرانی و عیناه تبصرانی و اذناه تسمعانی، ان رآی حسنه اخفاها و ان رآی فاحشه ابداها.
اللهم انی أعوذ بک من طمع یرد الی طبع، و أعوذ بک من هوی یردینی و غنی یطغینی و فقر ینسینی، و من خطیئه لا توبه لها و من منظر سوء فی أهل أو مال.

بیشتر بخوانید  اعمال جامع برای گشایش رزق و روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.