خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مجرب طلوع و غروب آفتاب سریع الاثر و قوی

دعای مجرب طلوع و غروب آفتاب سریع الاثر و قوی

دعای مجرب طلوع و غروب آفتاب سریع الاثر و قوی

امروز و در این مطلب از سایت هاروس، مرجع ذکر ها و دعا ها و ختم های اسلامی و قرآنی به شما عزیزان و خوبان و همراهان همیشگی، دعای مجرب طلوع و غروب آفتاب سریع الاثر و قوی را می آموزیم که برای انواع مشکلات و سختی های پیش و روی انسان در پس از طلوع و غروب آفتاب مجرب است.

اگر احساس می کنید در این زمان ها با مشکلات زیادی روبرو می شوید به هیچ عنوان این دعا را فراموش نکنید که پر از رحمت است.

دعای مجرب طلوع و غروب آفتاب سریع الاثر و قوی
دعای مجرب طلوع و غروب آفتاب سریع الاثر و قوی

دعای مجرب طلوع و غروب آفتاب سریع الاثر و قوی,دعای طلوع افتاب,دعای طلوع فجر,دعاي طلوع و غروب,دعای طلوع صبح,دعا طلوع افتاب,دعا طلوع غروب,دعای بین طلوعین بهجت,دعای بین طلوعین,دعاي هنگام طلوع,دعاهای غروب آفتاب,دعا غروب آفتاب,دعای غروب افتاب جمعه,دعای غروب خورشید,دعاهای وقت غروب آفتاب,دعا های پر خیر و سریع الاثر پیش از غروب,دعای طلوع,دعا به هنگام طلوع آفتاب,ادعیه سریع الاثر و مجرب برای طلوع آفتاب,

دعای مجرب طلوع و غروب آفتاب سریع الاثر و قوی

«على علیه السلام چون صبح مى‏ کرد، سه مرتبه مى ‏فرمود که:

سُبْحانَ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ سُبْحانَ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ سُبْحانَ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ؛ «پاک و منزّه است پادشاه به غایت پاکیزه. پاک و منزّه است پادشاه به غایت پاکیزه. پاک و منزّه است پادشاه به غایت پاکیزه»، و مى‏ فرمود که: اللَّهُمَّ إِنِّی أَعُوذُ بِکَ … وِبِقُدْرَتِکَ عَلى‏ خَلْقِکَ؛ «خداوندا! به درستى که من پناه مى ‏برم به تو از برطرف شدن نعمت تو، و از گردانیدن عافیت تو، و از ناگهانى سزا و عقوبت تو، و از دریافتن بدبختى، و از بدى آن‏چه پیشى گرفته در شب.

امام جعفر صادق علیه السلام در نزد شام مى ‏فرمود:

«وَاذْکُرْ رَبَّکَ فى‏ نَفْسِکَ تَضَرُّعاً وَخیفَةً ودَوْنَ الْجَهْرِ مِنَ الْقَوْلِ؛ و یاد کن پروردگار خود را در دل خود از روى زارى و ترس، و بدون آشکارِ از گفتار».

و نیز آن حضرت مى‏ فرمود: «لَا إِلهَ إِلَّا اللَّهُ … وَهُوَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ؛ نیست خدایى، مگر خدا، در حالتى که تنها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *