خانه / دعا / دعای مجرب فرزند خواستن سریع الاثر و مجرب

دعای مجرب فرزند خواستن سریع الاثر و مجرب

دعای مجرب فرزند خواستن سریع الاثر و مجرب

در یکی دیگر از پست ها و عناوین هاروس رهگشای تجربه شده ای به شما عزیزان شرح می دهیم که با عنوان دعای مجرب فرزند خواستن سریع الاثر و مجرب شناخته می شود و سبب رفع مشکل نازایی می گردد.

دعای مجرب فرزند خواستن سریع الاثر و مجرب
دعای مجرب فرزند خواستن سریع الاثر و مجرب

دعای مجرب فرزند خواستن سریع الاثر و مجرب,دعای مجرب برای بچه دار شدن,دعای مجرب جهت بچه دار شدن,دعای مجرب برا بچه دار شدن,دعاي مجرب براي بچه دار شدن,دعای بسیار مجرب برای بچه دار شدن,دعای خیلی مجرب برای بچه دار شدن سریع الاثر و تجربه شده قوی

دعای مجرب فرزند خواستن سریع الاثر و مجرب

ابن‌بکر بن حرث بصری گفت: به امام صادق‌(ع) گفتم: من از خانواده‌ای هستم که تمامی آنها از بین رفته‌اند و من نیز فرزندی ندارم. ایشان فرمود: این دعا را در حالی که در سجده هستی بخوان: «پروردگارا! نسیلی پاک به من عطا فرما که تو شنوا و پاسخ‌گو هستی»، «پروردگارا! مرا تک و تنها قرار مده و تو بهترین وارثان هستی». می‌گوید: من این را خواندم و دارای دو پسر به نام علی و حسین شدم.

****************

آن حضرت(ع) پیرامون فرزند خواستن، فرمود: هنگامی که خواستی مجامعت کنی این آیه را سه مرتبه بخوان «و ذا النون اذ ذهب مغاضبا»

و نیز ایشان فرمود: هر گاه یکی از شما همسرش حامله شد و جنین او چهار ماهه گشت؛ رو به قبله بایستد و آیة‌الکرسی را بخواند و دست خود را بر پهلوی او بگذارد. بگو: «بارالها!ر من نام این فرزند را محمد گذاشتم». پس خداوند عزوجل آن را پسر قرار می‌دهد و اگر به اسم گذاردن آن وفا کند خداوند عزوجل آن را سبب برکت برای او قرار می‌دهد و اگر این کار را انجام ندهد اختیارش دیگر با خداوند عزوجل است که او را نگاهدارد و یا این که ببرد.

بیشتر بخوانید  دعای کلیدی جهت صاحب اولاد و فرزند شدن و زایمان راحت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.