خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مجرب و عظیم یافتن گم شده و رفع فراموشی

دعای مجرب و عظیم یافتن گم شده و رفع فراموشی

دعای مجرب و عظیم یافتن گم شده و رفع فراموشی

هر کسی ممکن است در بخشی از زندگی خود و یا در دوران پیروی و میانسالی با مشکل ضعف در حافظه روبرو شود و اگر شما هم یکی از این افراد هستید که می خواهید از این شرایط خلاص شوید و گرفتاری های کم تری را پیش و روی خود احساس کنید بهترین کار این است که دعای مجرب و عظیم یافتن گم شده و رفع فراموشی را در ادامه ی این مطلب بیاموزید و بخوانید که رهگشا است. هر انسانی در شرایط مختلف ممکن است پیش و روی خود مسیر عجیبی را ببیند که تاکنون آن را تجربه نکرده است.

مهم این است که در رویارویی با سختی ها امید خود را به آینده و خداوند متعال از دست ندهد و همواره ایمان خود را بیش از پیش تقویت کند.

دعای مجرب و عظیم یافتن گم شده و رفع فراموشی
دعای مجرب و عظیم یافتن گم شده و رفع فراموشی

دعای مجرب و عظیم یافتن گم شده و رفع فراموشی,دعای پیدا شدن گم شده,دعای مال گم شده,دعای چیزی گم شده,دعای انگشتر گم شده,دعای یافتن شی گمشده,دعا برای یافتن شی گمشده,دعا برای یافتن شی دزدیده شده,دعای حافظه از پیامبر,دعای حافظه بعد از نماز صبح,دعای حافظه در مفاتیح,دعای حافظه قوی,دعای حافظه و مطالعه,دعای حافظه بهجت,دعای حافظه بعد از نماز,دعای حافظه با ترجمه,دعای حافظه ذهن,دعای حافظه مفاتیح,دعای حافظه با معنی,دعاهای حافظه,دعای تقویت حافظه,دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت,دعای افزایش حافظه و تمرکز,دعای تقویت حافظه برای درس خواندن,دعای برای حافظه,

دعای مجرب و عظیم یافتن گم شده و رفع فراموشی

برای پیدا کردن چیز گم شده و رفع فراموشی این دعا را بخواند، ( أَللَّهُمَّ إِنّی أَسْألُکَ – یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ وَ فاعِلَهُ وَ الآمِرَ بِهِ – أنْ تُصَلِّیَ عَلَی محمّد وَ آلِ محمّد ، وَ تُذَکِّرَنی ما أنْسانیِه الشّیطانُ).

بیشتر بخوانید  دعایی از پیامبر اکرم(ص) برای کارگشایی و طلب حاجت و دفع جادو

ترجمه:
خدایا، ای به یاد آورنده خیر و انجام دهنده آن و فرمان دهنده به آن ، از تو می خواهم بر محمد و آل محمد درود فرستی و آنچه را که شیطان از یادم برده را به یادم بیاوری.

(عارف واصل حضرت آیت الله العظمی بهجت رحمه الله علیه نیز بر آن تاکید داشتند).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.