خانه / رزق و روزی و برکت مال / دعای مجرب گشایش در امور و کسب

دعای مجرب گشایش در امور و کسب

دعای مجرب گشایش در امور و کسب

هر کسی ممکن است در زندگی اش دچار مشکلات اقتصادی شود و وضعیت زندگی اش در اندک زمانی دگرگون شود؛ در چنین مواقعی باید گفت که شما نیاز به کمک خدای متعال دارید؛ درست مانند همیشه. از یک سوی دیگر اهمیت اصلی هر امری در زندگی زمانی مشخص می شود که شما به آن نیاز داشته باشید.

دعای مجرب گشایش در امور و کسب می تواند راهگشای تمام سختی ها و مشکلات زندگی شما باشد. وقتی که در طول روز در شهر به اطراف خود نگاه می کنیم قطعا کسانی را می بینیم که به کسب و روزی مشغول هستند. اما گاهی این کسب با مشکل مواجه می شود و اگر آن را ریشه یابی کنیم به پاسخ اصلی می خوریم.

دعای مجرب گشایش در امور و کسب
دعای مجرب گشایش در امور و کسب

دعای مجرب گشایش در امور و کسب,دعای کسب و کار,دعای کسب و کار جدید,دعای رونق کسب و کار مغازه,دعای کسب ثروت و روزی فوری,دعای کسب علم و دانش,دعای کسب رزق و روزی حلال,دعای کسب روزی حلال,دعای برای روزی حلال,دعای گشایش روزی حلال,دعا افزایش روزی حلال,دعا کسب روزی حلال,دعای رزق و روزی حلال صوتی,دعای رزق و روزی حلال و فراوان,دعای برای کسب روزی حلال,ذکر و دعای سریع التاثیر طلب روزی,دعای راه اندازی کسب و کار,دعا و ذکر مجرب راه اندازی شغل,

دعای مجرب گشایش در امور و کسب

حسین بن خالدمی گوید: در بغداد هفتصد هزار در هم مقروض شدم، طلبکارها مرا امان نمی دادند و هر دفعه دنبالم می فرستادند. خلاصه از دست آنها پنهان شدم که مرا نبینند و به همین خاطرهم نمی توانستم خدمت حضرت امیرعلیه السلام برسم، در عین حال نامه ای برای حضرت نوشتم و در آن نامه، احوالاتم را بیان کردم. حضرت در جواب نوشته بودند که: بعد از هر نماز سه مرتبه این دعا را بخوان:

بیشتر بخوانید  نسخه اسلامی و دعا برای کسب روزی زیاد در زندگی

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بَحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَرْحَمَنی بِا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَرضِیَ عَنّی بِلا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَللّهُمَّ اِنّی اسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلاّاَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَغْفِرَلی بِلا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ.

از وقتی که آن را خواندم و بر آن دعا مداومت نمودم، واللّه به چهار ماه نکشید که تمام قرضهایم ادا شد و صد هزار در هم، هم اضافه آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.