خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مجرب یاری از خدا برای شروع کار ها

دعای مجرب یاری از خدا برای شروع کار ها

همواره در زندگی خود هر چه که انجام می دهیم نیازمند یاری خدا دارد تا به موفقیت برسیم در غیر این صورت مسیر پیشرفت کج شده و راهی نیز بر ما همواره نمی گردد.

دعای مجرب یاری از خدا برای شروع کار ها

بهتر است پیش از شروع هر کاری از خداوند متعال خواسته تا ما را همیاری کند و در این مسیر سخت و طاقت فرسا که قرار است ادامه دهیم به یاری ما بپردازد. ضمن این که این یاری از همان ابتدا شروع گردد و به نوعی آغاز کننده ی مرحله ی اول کار ما باشد.

این خداست که به خوبی می داند ما باید در زندگی خود چه انجام دهیم یا پیشرفتمان در چه صورت خواهد بود و اگر رضایت او نباشد هیچ جنبنده ای قادر به حرکت نخواهد بود. ضمن این که پیش از این که دست یاری دراز کنیم باید خود دست گرفتاران را بگیریم.

در این مطلب از سایت هاروس برای شما دعایی را معرفی می نمائیم که یاری دهنده ی شروع کار ها و از جانب خداوند بزرگ و متعال که همیشه همراه ماست می باشد.

دعای مجرب یاری از خدا برای شروع کار ها
دعای مجرب یاری از خدا برای شروع کار ها

دعای شروع کار پیامبر (ص)

این آیه را جبرئیل به پیامبر (ص) زمانی گفت که به نقل از ایشان مربوط به شکافتن دریا توسط موسی (ع) بود و ایشان این دعا را خواندند:

«اَللَّهُمَّ لَکَ وَ إِلَیکَ المُشتَکی وَ بِکَ المُستَغاثُ وَ أَنتَ المُستَعانُ وَ لا حَولَ وَقُوَّةَ إِلّا بِاللهِ العَلیَّ العَظیم»

بدون شک،هرکس در آغاز کارش،این ذکر را بگوید،از جانب خداوند کمک به او می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *