خانه / دعای مهر و محبت / دعای محبوب شدن در دل دیگران سریع التاثیر

دعای محبوب شدن در دل دیگران سریع التاثیر

دعای محبوب شدن در دل دیگران سریع التاثیر

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید میان افراد محبوب شده و محبت کسی را جلب کنید زود تر نتیجه بگیرید. متن کامل دعای محبوب شدن در دل دیگران سریع التاثیر را در ادامه بخوانید.

دعای محبوب شدن در دل دیگران سریع التاثیر
دعای محبوب شدن در دل دیگران سریع التاثیر

دعای محبوب شدن در دل دیگران سریع التاثیر,دعاي محبت زن وشوهر,دعای محبت زن و شوهر در مفاتیح الجنان,دعا محبت زن وشوهر,دعای محبت زن شوهر,دعا محبت زن شوهر,دعای مهر محبت زن وشوهر,دعای محبت بین زن و شوهر

دعای محبوب شدن در دل دیگران سریع التاثیر

برای انجام دعای محبت سریع الاجابه باید این آیات را بر پوست آهو بنویسید ، به زعفران و گلاب و معطر نمایید به عطر پاک و بر بازوی راست بندید هر کسی او را بیند شیفته او شود. مجرب است. اگر دعای محبت سریع الاجابه را از راه دور می خواهید انجام دهید پس بر روی کاغذی نوشته و آن را خاک کنید و درختی بر آن بکارید.

(يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ * هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ * ) (سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه هشتم و نهم).

******************

دعا برای القاء مهر خود در دل دیگران : هر کس بخواهد کسی رابه دوستی خود مایل سازد، عمده که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

بیشتر بخوانید  دعای قوی کردن عشق میان زن و شوهر مجرب

«به نام خداوند بخشنده مهربان، پیشنهاد من این هست که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سمت من در آیید در حالی‌که تسلیم حق هستید.»

«سوره نمل، آیه 30 و 31» «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین» «اگر دل وی را به وسیله ایمان محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» «سوره قصص، ایه 10»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.