خانه / دعای مهر و محبت / دعای مهر و محبت تجربه شده سریع التاثیر پرخیر

دعای مهر و محبت تجربه شده سریع التاثیر پرخیر

دعای مهر و محبت تجربه شده سریع التاثیر پرخیر

اگر می خواهید محبت عشق زندگی خود را جلب کرده و یا این که به عمق علاقه در رابطه عاشقانه برسید حتما در ادامه این پست دعای مهر و محبت تجربه شده سریع التاثیر پرخیر را بیاموزید که ان شاء الله زود تر نتیجه می گیرید.

دعای مهر و محبت تجربه شده سریع التاثیر پرخیر
دعای مهر و محبت تجربه شده سریع التاثیر پرخیر

دعای مهر و محبت تجربه شده سریع التاثیر پرخیر,دعای محبت زن به شوهر,دعای محبت زن به شوهرش,دعای محبت زن به شوهر از راه دور,دعاي محبت زن به شوهر,دعا محبت زن به شوهر,دعای محبت زن به مرد,دعای محبت زن به همسر,دعا محبت زن به مرد,دعای افزایش محبت زن به شوهر,دعای محبت شدید زن به شوهر,دعای محبت از راه دور,دعای محبت از راه دور قوی,دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه,

دعای مهر و محبت تجربه شده سریع التاثیر پرخیر

برای انجام دعای محبت سریع الاجابه باید این آیات را بر پوست آهو بنویسید ، به زعفران و گلاب و معطر نمایید به عطر پاک و بر بازوی راست بندید هر کسی او را بیند شیفته او شود. مجرب است. اگر دعای محبت سریع الاجابه را از راه دور می خواهید انجام دهید پس بر روی کاغذی نوشته و آن را خاک کنید و درختی بر آن بکارید.

(يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ * هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ * ) (سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه هشتم و نهم).

**************

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *