خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای موثر برای محفوظ ماندن از بدنظران

دعای موثر برای محفوظ ماندن از بدنظران

چشم زخم یا بد نظری رخدادی است که قران کریم در آیاتی در مورد آن  متذکر شده است و بسیاری از دانشمندان این مساله را تایید کردند.چشم زخم یا به اصطلاع عامیانه به آن بد نظری می گویند. در پایین شما را با چند موثر ترین و مجرب ترین  این دعا آشنا می کنیم.

 

 

دعای بد نظری,دعا بد نظر,دعای نظر بد برای کودکان,دعای نظر بد برای بچه,دعای نظر بد نوزاد,دعای نظر بد برای خانه,دعای نظر بدی,دعای چشم بد نظر,دعای رفع بد نظر,دعای دفع نظر بد,دعای برای نظر بد,بهترین دعای نظر بد,دعای قوی برای نظر بد,دعای حفظ از نظر بد

 

 

دعای تاثیر گذار و مجرب چشم زخم

یکی از دعاهای مجرب و تاثیر گذار در چشم زخم از شیخ عباس قمی نقل شده است که خواندن آن باعث محفوظ ماندن از بد نظر میگرد .این دعا به صورت زیر است .

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ رَبَّ مَطَرٍ حابِسٍ وَ حَجَرٍ یابِسٍ وَ لَیْلٍ دامِسٍ وَ رَطْبٍ وَ یابِسٍ رُدَّ عَیْنَ الْعایِنِ عَلَیْهِ فی کَبِدِهِ وَ نَحْرِهِ وَ مالِهِ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَری مِنْ فُطُورٍ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ.

دعایی مجرب دیگر برای بدنظری و چشم زخم

تعویذ مجرب ذیل برای ابطال چشم زخم بسیار فوری و قوی است که این تعویذ از حضرت رسول اکرم (ص) نقل شده است .

برای دفع چشم زخم برای ابطال چشم زخم و دفع نظر بد ، در ابتدا نیت کرده و در زمان سعد و مکانی پاک با رعایت آداب و شرایط و طهارت دعای ذیل را بخواند و آن دعا به شرح زیراست.

بیشتر بخوانید  آثار و خواص ذکر صلوات برای اموات از آیت الله بهجت

(اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ) .

خدایا اى صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهاى مستجاب شده عافیت ده فلانى را از نفسهاى جنیان و چشم مردم .

همچنین برای ابطال هر نوع چشم زخم میتواند صبح روز جمعه دعای عظیم الشان فوق را بر ظرفی از آب پاک به تعداد هفت مرتبه بخواند و آن آب را در سه نوبت در همان روز جمعه بنوشد.

 

آیه قرانی قوی برای چشم زخم

آیه وان یکادمعروف ترین آی برای چشم زخم است که خواندن این آیه یا آویزان کردن آن در محل کار یا منزل تاثیر به سزایی دارد. همانطور که آشنایی دارید این آیه همراه با معنی در زیر آورده شده است .

 

وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُ‌وا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ‌ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ
و آنان که کافر شدند، چون قرآن را شنیدند چیزی نمانده بود که تو را چشم بزنند، و می‌گفتند: «او واقعاً دیوانه‌ای است.» و حال آنکه [قرآن‌] جز تذکاری برای جهانیان نیست.

 

از  روش های دیگر که قرآن در همین آیه بدان اشاره می کند پرهیز از کسانی است که دارای این قدرت هستند و همچنین استفاده از شیوه هایی است که زمینه های چشم زخم را فراهم نمی آورد. ظاهر نشدن در برابر شور چشمان یکی از این راه هاست.خواندن سوره معوذتین به ویژه سوره فلق یکی دیگر از شیوه های پیشگیری و درمان است که خواندن این سوره از تاکیدات پیامبر اکرم (ص) است .

بیشتر بخوانید  نحوه خواندن نماز حاجت مجرب برای حاجت رواشدن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.