خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای پر خیر با ثواب عظیم برای آمرزش و بخشش گناهان

دعای پر خیر با ثواب عظیم برای آمرزش و بخشش گناهان

دعای پر خیر با ثواب عظیم برای آمرزش و بخشش گناهان

دعایی پر خیر و سریع الاثر به شما می آموزیم که به سفارش ائمه علیهم السلام می تواند موجب رهایی از سختی ها و طلب حاجات و صد البته بخشش گناهان شود، در واقع زمانی که انسان وادار به گناه می شود شیطان رجیم است که او را تحریک کرده و سعی می کند راه جهنم را بر او همواره سازد.

ما هم سعی می کنیم با توکل به خدای دانا و متعال، دعای پر خیر با ثواب عظیم برای آمرزش و بخشش گناهان را بخوانیم که به نام عهد نیز شناخته شده است.

دعای پر خیر با ثواب عظیم برای آمرزش و بخشش گناهان
دعای پر خیر با ثواب عظیم برای آمرزش و بخشش گناهان

دعای پر خیر با ثواب عظیم برای آمرزش و بخشش گناهان,دعای بخشش گناهان,دعای بخشش گناهان بزرگ,دعای بخشش گناهان صوتی,دعای بخشش گناه در ماه رمضان,دعاهای بخشش گناهان,دعاهای بخشش گناه,دعای بخشش چهل گناه کبیره,بهترین دعای بخشش گناهان,دعای جهت بخشش گناهان,دعا برای بخشش گناه کبیره,دعای پر خیر و مجرب عهد,زمان خواندن دعای عهد,دعای عظیم و سریع الاثر عهد,ادعیه پر خیر و عظیم عهد با اثر مجرب,

دعای پر خیر با ثواب عظیم برای آمرزش و بخشش گناهان

اللهم یا اله الالهه، یا واحد یا احد، یا آخر الاخرین، یا قاهر القاهرین، یا علی یا عظیم، أنت العلی الاعلی، علوت فوق کل علو.
هذا یا سیدی عهدی و أنت منجز وعدی، فصل یا مولای عهدی و انجز وعدی، آمنت بک و أسألک بحجابک العربی و بحجابک العجمی و بحجابک العبرانی و بحجابک السریانی و بحجابک الرومی و بحجابک الهندی، و أثبت معرفتک بالعنایه الاولی فانک أنت الله لاتری و أنت بالمنظر الأعلی.
و أتقرب الیک برسولک المنذر صلی الله علیه و آله،
و بعلی أمیر المؤمنین صلوات الله علیه الهادی،
و بالحسن السید و بالحسین الشهید سبطی نبیک،
و بفاطمه البتول،
و بعلی بن الحسین زین العابدین ذی الثفنات،
و محمد بن علی الباقر عن علمک،
و بجعفر بن محمد الصادق الذی صدق بمیثاقک و بمیعادک،
و بموسی بن جعفر الحصور القائم بعهدک،
و بعلی بن موسی الرضا الراضی بحکمک.
و بمحمد بن علی الحبر الفاضل المرتضی فی المومنین،
و بعلی بن محمد الامین الموتمن هادی المسترشدین،
و بالحسن بن علی الطاهر الزکی خزانه الوصیین،
و أتقرب الیک بالامام القائم العدل المنتظر المهدی امامنا و ابن امامنا صلوات الله علیهم أجمعین.
یا من جل فعظم و (هو)(7955) أهل ذلک فعفا و رحم، یا من قدر فلطف، أشکو الیک ضعفی و ما قصر عنه أملی من توحیدک و کنه معرفتک، و أتوجه الیک بالتسمیه البیضاء، و بالوحدانیه الکبری التی قصر عنها من أدبر و تولی، و آمنت بحجابک الأعظم و بکلماتک التامه العلیی التی خلقک منها دار البلاء و احللت من أحببت جنه المأوی.
و آمنت بالسابقین و الصدیقین أصحاب الیمین من المومنین، الذین(7966) خلطوا عملاً صالحاً و آخر سیئاً، ألا تولینی غیرهم و لا تفرق بینی و بینهم غداً، اذا قدمت الرضا بفصل القضاء.
آمنت بسرهم و علانیتهم و خواتیم أعمالهم، فانک تختم علیها اذا شئت.
یا من اتحفی بالاقرار بالوحدانیه و حبانی بمعرفه الربوبیه و خلصنی من الشک و العمی، رضیت بک رباً و بالاصفیاء حججاً و بالمحجوبین أنبیاء و بالرسول أدلاء و بالمتقین امراء و سامعاً لک مطیعاً.

بیشتر بخوانید  دعایی برای دفع دشمن و برطرف شدن مشکلات و سختی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.