خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای پس از نماز جهت طلب حاجات و مهمات زندگی

دعای پس از نماز جهت طلب حاجات و مهمات زندگی

دعای پس از نماز جهت طلب حاجات و مهمات زندگی

دعای پر خیر و سریع الاثری را امروز می خوانیم که حضرت امام صادق علیه السلام بر تکرار و یادگیری آن تاکید ویژه ای داشته اند، در واقع این دعا را می توانید پس از هر نمازی بخوانید که برکت عظیمی بر زندگی و رهایی از سختی ها و همین طور طلب حاجات و مهمات خواهد داشت.

در ادامه ی این مطلب به شما عزیزان دعای پس از نماز جهت طلب حاجات و مهمات زندگی را می آموزیم که راهگشا بوده و موجب رهایی از تمام مشکلاتی خواهد بود که ممکن است سبب شود فرد به سمت نا امیدی حرکت کند.

دعای پس از نماز جهت طلب حاجات و مهمات زندگی
دعای پس از نماز جهت طلب حاجات و مهمات زندگی

دعای پس از نماز جهت طلب حاجات و مهمات زندگی,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت از مردم,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت مجرب,دعای طلب حاجت امام علی,دعای طلب حاجت و روزی,دعای برای طلب حاجت,دانلود دعای طلب حاجت,دعا در طلب حاجت,دعا و طلب حاجت از خدا,دعا برای کسب حاجت,دعای قوی طلب خیر و حاجت,ادعیه پر خیر طلب خواسته ها,

دعای پس از نماز جهت طلب حاجات و مهمات زندگی

امام صادق علیه السلام فرمود: از جمله حقوق ما بر دوستان و شیعیان ما این است که بعد از نماز این دعا را بخوانند:
اللهم انی أسألک بحقک العظیم أن تصلی علی محمد و آل محمد الطاهرین و أن تصلی علیهم صلاه تامه دائمه، و أن تدخل علی محمد و آل محمد و محبیهم و أولیائهم حیث کانوا و أین کانوا فی سهل أو جبل أو بر أو بحر من برکه دعائی ما تقر به عیونهم.
احفظ یا مولای الغائبین منهم و ارددهم الی أهالیهم سالمین و نفس عن المهمومین و فرج عن المکروبین، و اکس العارین و أشبع الجائعین و أرو الظامئین و اقض دین الغارمین و زوج العازبین و اشف مرضی المسلمین و أدخل علی الاموات ما تقر به عیونهم و انصر المظلومین من أولیاء آل محمد علیهم السلام و أطف نائره المخالفین.
اللهم و ضاعف لغنتک و بأسک و نکالک و عذابک علی الذین کفرا نعمتک و خونا رسولک و اتهما نبیک و بایناه، و حلا عقده فی وصیه و نبذا عهده فی خلیفته من بعده و ادعیا مقامه و غیرا أحکامه و بدلا سنته و قلبادینه، و صغرا قدر حججک و بدءا(792) بظلمهم، و طرقا طریق الغدر علیهم و الخلاف عن أمرهم و القتل لهم و ارهاج الحروب علیهم و منع خلیفتک من سد الثلم، و تقویم العوج و تثقیف الاود و امضاء الاحکام و اظهار دین الاسلام و اقامه حدود القرآن.
اللهم العنهما و ابنتیهما و کل من مال میلهم و حذا حذوهم و سلک طریقتهم و تصدر ببدعتهم، لعناً لایخطر علی بال و یستعیذ منه أهل النار. العن اللهم من دان بقولهم و اتبع امرهم و دعا الی ولایتهم و شک فی کفرهم من الاولین و الاخرین.
آن گاه خواسته های خود را بگویند.

بیشتر بخوانید  نماز و دعا برای قضای حاجات و رسیدن به خواسته ها از پیامبر اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.