خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای پناه جویی برای رهایی از سختی ها و پلیدی ها

دعای پناه جویی برای رهایی از سختی ها و پلیدی ها

دعای پناه جویی برای رهایی از سختی ها و پلیدی ها

ذکر نام الله و خواندن ادعیه ای که از او کمک می خواهیم همیشه می تواند موجب رهایی از مشکلات، گرفتاری ها و دسیسه های دشمنان باشد، بخصوص این که در یاد داشته باشید الله متعال راهگشای تمام مشکلات و دشواری ها است و اگر انسان خود بخواهد به این باور برسد قطعا در کوتاه ترین زمان ممکن به کمک خدا به حاجات خود می رسد.

دعای پناه جویی برای رهایی از سختی ها و پلیدی ها
دعای پناه جویی برای رهایی از سختی ها و پلیدی ها

دعای پناه جویی برای رهایی از سختی ها و پلیدی ها,دعای پناه بردن به خداوند,دعای پناه بردن به خدا از شر شیطان,دعا برای پناه بردن به خدا,دعای امام سجاد در پناه بردن به خدا,دعای رفع بلا صفر,دعای دفع بلا سریع التاثیر و تضمینی,دعای دفع بلای زلزله,دعای رفع بلا و مرض,دعای رفع بلا و درد,دعای رفع بلا مفاتیح,دعای رفع بلای خواب بد,دعای رفع بلا و مشکل,دعای رفع بلا از دشمن,دعای رفع بلا و ناراحتی,دعای دفع بلایای ماه صفر,دعای پر خیر و سریع الاثر رهایی از مشکلات و بلا های سخت,

دعای پناه جویی برای رهایی از سختی ها و پلیدی ها

اللهم انی أعوذ بک من ملمات نوازل البلاء و اهوال عظائم الضراء، فأعذنی رب من صرعه الباساء، و احجبنی من سطوات البلاء، و نجنی من مفاجاه النقم، و اجرنی(553) من زوال النعم و من زلل القدم، و اجعلنی اللهم فی حمایه عزک و حیاطه حرزک(554) من مباغته الدوائر و معاجله البوادر.
اللهم رب و أرض البلاء فاخسفها و عرصه المحن فأرجفها، و شمس النوائب فاکسفها و جبال السوء فانسفها، و کرب الدهر فاکشفها و عوائق الأمور فاصرفها، و اوردنی حیاض السلامه و احملنی علی مطایا الکرامه، و اصحبنی باقاله العثره و اشملنی بستر العوره، و جد علی یا رب بالاءک و کشف بلاءک و دفع ضراءک.
و ادفع(5555) عنی کلاکل عذابک و اصرف عنی الیم عقابک. و أعذنی من بوائق الدهور، و انقذنی من سوء عواقب الأمور، و احرسنی من جمیع المحذور، و اصدع صفاء البلاء عن امری، و اشلل یده عنی مدی(556) عمری. انک الرب المجید المبدی المعید الفعال لما ترید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *