خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای پیامبر (ص) برای دفع شر و بلا ها در زندگی

دعای پیامبر (ص) برای دفع شر و بلا ها در زندگی

دعای پیامبر (ص) برای دفع شر و بلا ها در زندگی

اگر زندگی فردی سرشار از امید و ایمان به الله متعال باشد قطعا می تواند به نتیجه ی خوبی در زندگی خود برسد و وضعیتش را از سختی ها و گرفتاری ها رها کرده و به سمت خوبی حرکت کند، در صورتی که چنین نباشد او قطعا در زندگی نا امید بوده و فکر می کند که ممکن است تمام گرفتاری هایش از نیرو  و انرژی دیگری باشد. اما قطعا خودش باعث تمام اتفاقات شده است.

پس دعای پیامبر (ص) برای دفع شر و بلا ها در زندگی را بخوانید تا فرشتگان از شما در برابر بلا ها و گرفتاری ها محافظت کنند و درگیر شر و مشکل نشوید.

دعای پیامبر (ص) برای دفع شر و بلا ها در زندگی
دعای پیامبر (ص) برای دفع شر و بلا ها در زندگی

دعای پیامبر (ص) برای دفع شر و بلا ها در زندگی,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام صادق,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلا ها و سختی ها,دعا های مجرب و تضمینی دفع گرفتاری,ادعیه قوی و عظیم رفع مشکلات,

دعای پیامبر (ص) برای دفع شر و بلا ها در زندگی

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: کسی که هر صبح و عصر آن را به کار بندد، خداوند چهار فرشته بر او می گمارد که از پیش و پس و راست و چپ از او نگهبانی کنند. او در امان خدا خواهد بود و اگر آفریدگان، جن و انس، تلاش کنند که او را زیان رسانند، نخواهند توانست. دعا این است:

بیشتر بخوانید  دعای عظیم امام صادق علیه السلام که حتما مستجاب می شود

بسم الله الرحمان الرحیم، باسم الله خیر الأسماء، باسم الله رب الأرض و السماء، باسم الله الذی لا یضر مع اسمه سم و لا داء، باسم الله أصبحت و علی الله توکلت، باسم الله علی قلبی و نفسی، باسم الله علی دینی و عقلی، باسم الله علی أهلی و مالی، باسم الله علی ما اعطانی ربی، باسم الله الذی لایضر مع اسمه شی ء فی الأرض و لا فی السماء و هو السمیع العلیم. الله ربی لا اشرک به شیئاً، الله اکبر، الله اکبر، الله اعز و اجل مما اخاف و احذر، عز جارک و جل ثناوک و لا اله غیرک.
اللهم انی أعوذ بک من شر نفسی، و من شر کل سلطان شدید، و من شر کل شیطان مرید، و من شرکل جبار عنید، و من شر (کل)(1700) قضاء السوء، و من شر کل دابه أنت آخذ بناصیتها، انک علی صراط مستقیم و أنت علی کل شی ء حفیظ.(171)
ان ولیی الله الذی نزل الکتاب و هو یتولی الصالحین، فان تولوا فقل: حسبی الله لا اله الا هو، علیه توکلت و هو رب العرش العظیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.