خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای پیشرفت کاری و شغلی – ذکر عزت و دولت

دعای پیشرفت کاری و شغلی – ذکر عزت و دولت

دعای پیشرفت کاری و شغلی – ذکر عزت و دولت

ذکری شریف برای پیشرفت کاری و شغلی وعزت و دولت

دعای پیشرفت کاری و شغلی - ذکر عزت و دولت
دعای پیشرفت کاری و شغلی – ذکر عزت و دولت

برای عزت و دولت و ثبات قدرت و حفظ سمت و موقعیت و پیشرفت در شغل و ثروت ذکر شریف یا مَلِک را روزانه به تعداد ۹۰ مرتبه تکرار کند و بر آن مداومت ورزد. خداوند متعال او را از تمام امورات دنیوی بی نیاز مینماید.  مجرب است .

ذکری برای سلامت و رفع بیماری

برای سلامت و رفع بیماری ، ذکر شریف ( السلام) را به تعداد یکصد مرتبه بر یک لیوان آب پاک قرائت کند و آن لیوان آب را در سه نوبت بنوشد. به اذن خداوند تبارک و تعالی بیماری اش شفا می یابد.

 

ذکری برای رفع مشکل بیخوابی

برای رفع بیخوابی شدید و یا خوابیدن و بیدار شدن به موقع ، در هنگام رفتن بر بستر خواب ، یکصدو چهارده مرتبه صلوات بفرستد. چشمانش به خواب خواهد رفت.

دعایی برای دفع بی خوابی

برای رفع بی خوابی (برای تنظیم خواب و همچنین رفع بیخوابی افرادی که همیشه بدخواب هستند) ، آیه شریفه ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود نگهدارد. بیخوابی اش درمان میشود.

( وذا النون اذ ذهب مغاضبا فظن ان لن نقدر علیه فنادا فی الظلمات ان لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین )

 

دعایی برای رفتن به حج

هر کس بخواهد که حج نصیبش شود پس از نماز عشاء شب جمعه ، هزار مرتبه ذکر (لا حول و لا قوه الا باللّه ) را با توجه قلبی بخواند و سپس از خداوند متعال طلب نماید که زیارت حج را نصیبش گرداند. مجرب است.

بیشتر بخوانید  دعایی برای کارگشایی و آسانی کارها و رونق رزق و روزی

 

ذکر جلب القلوب و افزایش عزت

برای جلب القلوب و مقبول القول شدن و زیاد شدن عزت در میان مردم ، ذکر شریف ذیل را همیشه در حالت سجده و بین اذان و اقامه بخواند. محبوب مردم خواهد شد :

( رَبِّ لَکَ سَجَدتُ خاضِعاً خاشِعاً ذَلیلاً )

 

*****

ذکر کارگشایی , ذکر گشایش کار , دعای پیشرفت در کار , ذکر پیشرفت در کارها , دعای پیشرفت کاری , دعا و ذکر پیشرفت در شغل و کار , دعای سلامت بیمار , دعای پیشرفت کاری و شغلی – ذکر عزت و دولت , دعای رفتن به حج , دعای حج رفتن , دعای نصیب شدن حج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.