خانه / دعای رفع مشکلات / دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی

دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی

دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس رهگشای اسلامی می آموزیم و می خوانیم که باعث می شود اگر می خواهید از بلا ها، گرفتاری ها و مشکلات در امان بمانید زود تر نتیجه بگیرید.

دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی
دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی

دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی,دعای گره گشایی,دعای گره گشایی کار,دعای گره گشایی در کار,دعای گره گشایی مشکلات,دعای گره گشایی از مشکلات,دعای گره گشایی از کارها,دعای گره گشایی در کارها,دعای گره گشایی ازدواج,دعای گره گشایی کارها,دعای گره گشایی بخت

دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی

حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: بگو: اللهم اجعلنی اخشاك كانی اراك و اسعدنی بتقواك و لاتشقنی بنشطی لمعاصیك و خدلی فی قضائك و بارك لی فی قدرك حتی لا احب تأخیر ما عجلت و لا تعجیل ما اخرت و اجعل غنای فی فیه قدرتك یا رب و اقر بذلك عینی.»

*******************

برای حاجت روایی رهایی از بند و ثروت فراوان و گشایش امورات مهم زندگی و رسیدن به نتیجه مطلوب نیت کند به مدت ۶ روز و هر روز با رعایت کامل آداب و طهارت و رو به سوی قبله و با وضو و با حمد و خضوع به درگاه خداوند ۱۰۰ مرتبه سوره تبت را باتوجه به معنی قرائت نماید .

سپس دعای شریف ذیل را به تعداد ٣ مرتبه باتوجه به معنی آن قرائت نماید. ان شاءالله حاجات و مشکلات و گره هایش گشوده گرده ثروتش افزون گردد و ازبند خلاصی یابد.

این دعا را بخواند :

بیشتر بخوانید  بهترین و مهم ترین دعا برای کسب رزق و فراوانی روزی در زندگی

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهُمَّ اِنِی اَسئَلُکَ بِحَقِّ سَورةِ تَبَّتَ و فَضلَها و بِحَقّ اَسمائِکَ و لُطفِها یا وَدودُ اَسرِعَ بِالاِجابةِ و یَسِّرلی‌مَطلوبی و لِجَمیعِ المُومنینَ یا عَزیزَ المَنعِ الغالِبُ عَلی اَمرِه فَلا شیءٍ یُعادِلهُ مِن خَلقِه یا رَحمنَ کُلِّ شی ءٍ و راحِمَهُ یا سَریعُ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الراحِمین و صَلّی اللهُ علی سَیِّدِنا مُحَمَدٍ و آله اَجمَعین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.