خانه / دعا / دعا برای ایستادن در برابر خطرات و شر مجرب

دعا برای ایستادن در برابر خطرات و شر مجرب

دعا برای ایستادن در برابر خطرات و شر مجرب

دعا های مجرب باعث می شوند که شما در کم ترین زمان نتیجه حتمی بگیرید و در گذشته افرادی با خواندن این دعا ها به حاجات خود رسیده اند، در ادامه این مطلب نیز قصد داریم دعا برای ایستادن در برابر خطرات و شر مجرب را به شما عزیزان به همین منظور بیاموزیم.

دعا برای ایستادن در برابر خطرات و شر مجرب
دعا برای ایستادن در برابر خطرات و شر مجرب

دعا برای ایستادن در برابر خطرات و شر مجرب,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر زلزله,دعای دفع خطر سیل,دعای رفع خطر,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعا رفع خطر,دعای رفع بلای خواب بد,دعا برای رفع بلای خواب بد,دعا برای دفع شر خواب بد,دعای دفع شر خواب بد,دعا برای دفع بلای خواب بد

دعا برای ایستادن در برابر خطرات و شر مجرب

اللهم انی أعوذ بک الیوم فاعذنی، و استجیر بک الیوم من جهد البلاء فاجرنی و استغیث بک الیوم فأغثنی، (و أستصرخک الیوم علی عدوک و عدوی فأصرخنی،)(716) و استنصرک الیوم فانصرنی، و استعین بک الیوم علی امری فأعنی، و أتوکل علیک فاکفنی، و اعتصم بک فاعصمنی، و آمن بک فامنی، و أسألک فاعطنی، و استرزقک فارزقنی، و أستغفرک فاغفر لی، و ادعوک فاذکرنی، و استرحکم فارحمنی.

دعای موسی علیه السلام؛ آن گاه که در برابر فرعون ایستاد

اللهم بدیع السماوات و الأرضین الذی نواصی العباد بیدک، فان فرعون و جمیع أهل السماوات و أهل الأرض و ما بینهما عبیدک، و نواصیهم بیدک، و أنت تصرف القلوب حیث شئت، اللهم انی أعوذ بخیرک من شره و أسألک بخیرک من خیره. عز جارک و جل ثناوک و لا اله غیرک، کن لنا جاراً من فرعون و جنوده.
آن گاه (آن حضرت، پس از خواندن این دعا)، بر فرعون وارد شد و خداوند چیرگی او را با سپری باز داشت و به یاری حق، از دست رس او دور ماند

بیشتر بخوانید  دعا و دستور مجرب برای برآورده شدن حاجات و رفع گرفتاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.