خانه / دعا / دعا برای دفع شر دشمن و رهایی از مشکلات و سختی ها

دعا برای دفع شر دشمن و رهایی از مشکلات و سختی ها

دعا برای دفع شر دشمن و رهایی از مشکلات و سختی ها

اگر مانند بسیاری از انسان ها درگیر شر، بلا ها، سختی ها، مشکلات و گرفتاری های زیادی هستید در ادامه این مطلب از سایت هاروس مرجع ادعیه و ذکر اسلامی دعا برای دفع شر دشمن و رهایی از مشکلات و سختی ها را بخوانید.

دعا برای دفع شر دشمن و رهایی از مشکلات و سختی ها
دعا برای دفع شر دشمن و رهایی از مشکلات و سختی ها

دعا برای دفع شر دشمن و رهایی از مشکلات و سختی ها,دعاي دفع شر,دعای رفع شر و بلا,دعای مجرب دفع شر و بلا,دعای جهت دفع بلا و شر,دعاي دفع شر ظالم,دعای رفع شر ظالم,دعای مجرب برای دفع شر ظالم,دعای دفع شر حاکم ظالم,دعاي دفع شر شيطان,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعاي دفع شر و گرفتاري

دعا برای دفع شر دشمن و رهایی از مشکلات و سختی ها

حضرت امام صادق عليه‏السلام به عبدالله بن جندب فرموده است: با کساني که از تو بالاترند ستيزه نکن و کساني را که از تو پايين‏ترند مورد استهزاء و تمسخر قرار نده.
عبدالله ابي‏ليلي روايت مي‏کند که روزي ابوجعفر دوانيقي مرا خواست و چون به مجلس او حاضر شدم گفت: تعجيل کنيد و امام جعفر را نزد من حاضر کنيد. خدا مرا بکشد اگر من او را نکشم. خدا زمين را از خون من آب دهد، اگر من زمين را از خون وي آب ندهم. پس از صاحب پرسيدم که او چه کسي را مي‏خواهد.
گفت: جعفر بن محمد را، در حال گفتگو بوديم که جماعتي آن حضرت را احضار کردند و پيش از آن که پرده بردارند، آن حضرت را ديدم که لب مبارک مي‏جنبانيد و چون ابوجعفر دوانيقي به او نگاه کرد، گفت: مرحبا يابن عمي يابن رسول‏الله و او را با کمال عزت و احترام در پهلوي خود نشانيد و گفت: طعام حاضر کنيد. من ديدم ابوجعفر خود لقمه در دهان آن حضرت مي‏گذاشت و بعد از ساعتي حضرت از آن مجلس برخاست و بيرون آمد.
من گفتم: اي حضرت، فداي تو گردم، تو محبت مرا نسبت به خود مي‏داني.
اين دوانيقي قصد کشتن تو را داشت و چون شما وارد شديد، لب مبارک مي‏جنبيد، شک ندارم که دعا مي‏خوانديد، اگر صلاح مي‏دانيد آن دعا را به من تعليم دهيد تا چون نزد ايشان بروم آن دعا را بخوانم که به صحبت ايشان مبتلا گشته‏ام.
حضرت فرمود: آن دعا اين است: ما شاءالله ما شاءالله لا يصرف السوء الا لله ما شاءالله ما شاءالله کل نعمة فمن الله ما شاءالله لا حول و لاقوة الا با الله.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای دفع شر رهایی از شیطان و دور شدن مشکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.