خانه / دعا / دعا برای رسیدن به آرامش و دفع استرس سریع الاثر

دعا برای رسیدن به آرامش و دفع استرس سریع الاثر

دعا برای رسیدن به آرامش و دفع استرس سریع الاثر

در یکی دیگر از مطالب و عناوین سایت هاروس گره گشای تجربه شده ای به شما عزیزان می آموزیم که در درجه اول سبب رهایی از ترس، اندوه و گرفتاری ها و تلخی ها می شود، همین طور این دعا باعث دگرگون شدن زندگی شما در آینده می شود.

دعا برای رسیدن به آرامش و دفع استرس سریع الاثر
دعا برای رسیدن به آرامش و دفع استرس سریع الاثر

دعا برای رسیدن به آرامش و دفع استرس سریع الاثر,دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس امتحان,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس و دلشوره,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس و آرامش,دعا رفع استرس و اضطراب,دعایی برای رفع استرس و اضطراب,دعا برای رفع استرس و اضطراب,دعا جهت رفع استرس و اضطراب,چه دعایی برای رفع استرس و اضطراب,دعا براي رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس اضطراب,دعای تجربه شده و عظیم برای دفع استرس مجرب,دعای رسیدن به آرامش مجرب,

دعا برای رسیدن به آرامش و دفع استرس سریع الاثر

در کتاب مکارم الاخلاق آمده است در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد

 

اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم.
(مکارم الاخلاق؛ ص 350)

به طور کلی یاد خداوند به هر شکل و صورتی موجب آرامش قلب است . گفتن ذکر« ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّةَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم » در ایجاد ارامش نقش موثری دارد.

علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرمودند:جهت ارامش پیدا کردن دست روی سینه بگذارید ودر حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه ایه 28 سوره رعد را بخوانید:«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب» زیرا در ایجاد ارامش بسیارمؤثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *