خانه / دعا / دعا برای رهایی از حزن غم و اندوه تجربه شده

دعا برای رهایی از حزن غم و اندوه تجربه شده

دعا برای رهایی از حزن غم و اندوه تجربه شده

در این مطلب از سایت هاروس، رهگشای اسلامی و تجربه شده ای دیگر به شما عزیزان شرح می دهیم که باعث می شود از ناراحتی ها، حزن و سختی ها در زندگی رها شده و اندوه کم تری را تحمل کنید.

دعا برای رهایی از حزن غم و اندوه تجربه شده
دعا برای رهایی از حزن غم و اندوه تجربه شده

دعا برای رهایی از حزن غم و اندوه تجربه شده,دعا جهت رفع غم و غصه,دعا دفع غم,دعا جهت رفع غم,دعا برای رفع غم,دعایی برای رفع غم و گرفتاری,دعا برای رفع غم و گرفتاری,دعای رفع هم و غم و گرفتاری,دعا جهت رفع غم و گرفتاری,دعای صحیفه سجادیه برای رفع غم,دعای رهایی از اندوه و غم تجربه شده و سریع الاثر,

دعا برای رهایی از حزن غم و اندوه تجربه شده

در روایتی این گونه آمده جابر ابن یزید جعفی میگوید به امام باقر گفتم فدایت شوم برخی اوقات بدون اینکه مصیبتی به من رسیده باشد ویا چیزی پیش آمده باشد محزون وناراحت میشوم به گونه ای که این ناراحتی در صورتم آشکار میشود وخانوده ام اینرا متوجه میشوند امام فرمو د آری ای جابر خداوند عزوجل مومنان را از طینت بهشت خلق نمود ودر آنان نسیمی از روح خودش جاری ساخت به همین جهت مومن برادر مومن است از یک پدر ومادر ودر صورتی که بر روحی از این ارواح در شهری از شهرها مصیبتی وارد شود روح دیگر ناراحت میشود چون ازیک طینت است.

{کافی ۲/ ۱۶۶}. در مورد ارتباط این امر با امام زمان روایتی نیافتیم . جهت رفع هم وغم گفتن ذکر لا حول ولا قوه الا بالله توصیه شده است .

بیشتر بخوانید  دعای رفع غم اندوه ناراحتی مشکلات و گرفتاری ها

خواندن این دعا نیز در تعقیب نمازها وارد شده است اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَ الشَّهَادَةِ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ اللَّهُمَّ أَذْهِبْ عَنِّی الْهَمَّ وَ الْغَمَّ وَ الْحُزْنَ وَ الْغِیَرَ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَ مَا بَطَنَ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.