خانه / دعا / دعا برای عبور از خطر – دعای دفع دشمن و بلا

دعا برای عبور از خطر – دعای دفع دشمن و بلا

دعا برای عبور از خطر – دعای دفع دشمن و بلا

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس رهگشای تجربه شده ای از منابع اسلامی می خوانیم که باعث می شود از شر، بلا ها و خطرات در امان بمانید. متن کامل دعا برای عبور از خطر – دعای دفع دشمن و بلا را هم اکنون بیاموزید.

دعا برای عبور از خطر - دعای دفع دشمن و بلا
دعا برای عبور از خطر – دعای دفع دشمن و بلا

دعا برای عبور از خطر – دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر زلزله,دعای دفع خطر سیل,دعای رفع خطر,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعا رفع خطر,دعا برای دفع خطر,دعای رفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر زلزله,

دعا برای عبور از خطر – دعای دفع دشمن و بلا

در کتاب الدعاء و الذکر اثر حسین بن سعید اهوازی رحمه الله خواندم و به سند او روایت می کنم که یعقوب بن شعیب گوید: حضرت امام صادق علیه السلام فرمود: از دعاهای امیر المؤمنین علیه السلام در روز صفین این بود:
اللهم رب هذا السقف المرفوع المکفوف المحفوظ، الذی جعلته مغیض اللیل و النهار، و جعلت فیها مجاری الشمس و القمر و منازل الکواکب و النجوم، و جعلت ساکنه سبطاً من الملائکه لایسامون العباده، و رب هذه الأرض التی جعلتها قراراً للناس و الانعام و الهوام، و ما نعلم و ما لانعلم مما یری و مما لا یری من خلقک العظیم.
و رب الجبال التی جعلتها للارض اوتاداً و للخلق متاعاً، و رب البحر المسجور المحیط بالعالم، و رب السحاب المسخر بین السماء، و الأرض و رب الفلک التی تجری فی البحر بما ینفع الناس، ان اظفر تنا علی عدونا فجنبنا الکبر و سددنا للرشد، و ان اظفر تهم علینا فارزقنا الشهاده و اعصم بقیه اصحابی من الفتنه.
این پایان دعاست. شاید عبارت: اظفرتنا ( ما را یاری دادی) و اظفرتهم ( ایشان را پیروزی دادی) در اصل، اظهرتنا اظهرتهم (تقریباً به همان معنا) بوده است؛ زیرا بعد از هر یک، علی است (علی عدونا و علینا) نه باعداءنا؛ هر چند حروف در معنای یک دیگر به کار می روند.

بیشتر بخوانید  اذکار و دعای بسیار مجرب بخت گشایی و فراهم شدن زمینه ازدواج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.