خانه / دعا و ذکر مجرب / دعا برای موفقیت در کار ها و رفع دلشوره مجرب

دعا برای موفقیت در کار ها و رفع دلشوره مجرب

دعا برای موفقیت در کار ها و رفع دلشوره مجرب

دعای تجربه شده از امام صادق علیه السلام که با خواندن آن از ترس و هراس سختی ها دور شده و سعی می کنید فرد موفق تری در زندگی باشید و همین طور هر مسیری را که برمی گزینید با ایمان قلبی به سوی جلو هدایت می شوید، از این رو خواندن ادعیه و ذکر ها یکی از بهترین راه های کسب آرامش قلبی است و ما هم در ادامه دعا برای موفقیت در کار ها و رفع دلشوره مجرب را به همین دلیل می خوانیم.

دعا برای موفقیت در کار ها و رفع دلشوره مجرب
دعا برای موفقیت در کار ها و رفع دلشوره مجرب

دعا برای موفقیت در کار ها و رفع دلشوره مجرب,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی ها,دعای مخصوص رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای برای رفع سختی,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام صادق,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلا ها,

دعا برای موفقیت در کار ها و رفع دلشوره مجرب

حسبی الرب من المربوبین، حسبی الخالق من المخلوقین، حسبی من لم یزل حسبی، حسبی الله (الذی)(3822) لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم، حسبی الذی لم یزل حسبی، حسبی حسبی حسبی الله و نعم الوکیل.
اللهم احرسنی بعینک التی لاتنام و اکنفنی برکنک الذی لا یرام، و احفظنی بعزک و اکفنی شره بقدرتک، و من علی بنصرک و الا هلکت و أنت ربی.
اللهم انک أجل و أجبر(3833) مما اخاف و احذر. اللهم انی ادرا بک فی نحره و أعوذ بک من شره و استعینک علیه و أستکفیک ایاه، یا کافی موسی فرعون و محمد صلی الله علیه و آله الاحزاب، الذین قال لهم الناس: ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایماناً و قالوا: حسبنا الله و نعم الوکیل، اولئک الذین طبع الله علی قلوبهم و سمعهم و ابصارهم و اولئک هم الغافلون، لاجرم انهم فی الاخره هم الاخسرون، و جعلنا من بین ایدیهم سداً و من خلفهم سداً فاغشیناهم فهم لایبصرون.
بعد از این دعا، این افزوده را یافتم:
تعویذ حضرت صادق علیه السلام هنگام دعوت منصور از آن حضرت، به روایت ربیع.
بالله استفتح و بالله استنجح، و برسوله صلی الله علیه و آله أتوسل، و بامیر المومنین صلی الله علیه أتشفع، و بالحسن و الحسین صلی الله علیهما أتقرب.
اللهم لین لی صعوبته و سهل لی حزونته، و وجه سمعه و بصره و جمیع جوارحه الی بالرأفه و الرحمه، و اذهب عنهی غیظه و بأسه و مکره و جنوده و احزابه، و انصرنی علیه بحق کل ملک ساح فی ریاض قدسک و فضاء نورک و شرب من حیوان ماءک، و انقذنی بنصرک العام المحیط.
جبرئیل عین یمینی و میکائیل عن یساری و محمد صلی الله علیه و آله امامی، والله ولی و حافظی و ناصری و أمانی، فان حزب الله هم الغالبون، استترت و احتجبت و امتنعت و تعززت بکلمه الله الوحدانیه الازلیه الالهیه التی من امتنع بها کان محفوظاً، ان ولی الله الذی نزل الکتاب و هو یتولی الصالحین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *