خانه / دعا / دعا در حق دیگران برای عاقبت بخیر شدن آن ها

دعا در حق دیگران برای عاقبت بخیر شدن آن ها

دعا در حق دیگران برای عاقبت بخیر شدن آن ها

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس، گره گشای تجربه شده ای می خوانیم و می آموزیم که در واقع سبب می شود در زندگی عاقبت بخیر شده و این دعا را برای دیگران بخوانید که آن ها نیز عاقبت خوش و خوبی نصیبشان شود.

دعا در حق دیگران برای عاقبت بخیر شدن آن ها
دعا در حق دیگران برای عاقبت بخیر شدن آن ها

دعا در حق دیگران برای عاقبت بخیر شدن آن ها,دعا در حق دیگران,دعا در حق دیگران حدیث,دعا در حق دیگران متن,دعا در حق ديگران,بهترین دعا در حق دیگران,داستان دعا در حق دیگران,پروفایل دعا در حق دیگران,فواید دعا در حق دیگران,زیباترین دعا در حق دیگران,تاثیر دعا در حق دیگران,حدیث درباره دعا در حق دیگران,حدیث دعا كردن در حق ديگران,حدیث در مورد دعا در حق دیگران,متن زیبای دعا در حق دیگران

دعا در حق دیگران برای عاقبت بخیر شدن آن ها

رَبِّ اغْفِرْ لی وَ لِوالِدَیَّ وَ لِمَنْ دَخَلَ بَیْتِی مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنینَ وَ الْمُؤْمِناتِ وَ لا تَزِدِ الظّالِمینَ إلّا تَبارًا (نوح: 28)
پروردگارا! مرا بیامرز و پدر و مادرم و هر مؤمنی که به خانه من وارد شود و همه مردان و زنان با ایمان را بیامرز و ستمگران را جز هلاکت و نابودی میفزای.
حضرت نوح (ع)، یکی از پیامبران اولوالعزم بود که عمری بسیار طولانی داشت و تلاش بسیاری در راه هدایت قوم خود کرد، هر چند آن مردم لجوج، با او دشمنی کردند و جز تعدادی اندک، کسی دعوت او را نپذیرفت و خداپرست نشد. او هم به فرمان الهی، کشتی بزرگی ساخت و در پی نفرین او، همه جا را آب فرا گرفت و کافران هلاک شدند و مؤمنان نجات یافتند.
داستان طوفان نوح و کشتی نجات‌بخش او معروف است و در چندین آیه قرآن کریم، آمده است.
در سوره نوح، هم نفرین‌های حضرت نوح (ع) بیان شده است (آیه‌های 21 تا 26) و هم، دعاهای او در حق بندگان شایسته و با ایمان.

بیشتر بخوانید  دعا و ذکر برای رفع غم و اندوه و‌ محفوظ ماندن از بلایا و خطرات مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.