خانه / دعا / دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر

دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر

دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر

در صورتی که حس می کنید مدام اضطراب دارید و به راحتی از این وضعیت رها نمی شود دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر را بخوانید که انشالله زود تر نتیجه می گیرید و اگر در میان نزدیکان شما کسی با چنین مشکلی مواجه است دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر را بخوانید.

دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر
دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر

دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر,دعای اضطراب و ترس,دعای اضطراب و دلشوره,دعا اضطراب,دعای رفع اضطراب و ترس,دعای رفع اضطراب و استرس,دعای کاهش اضطراب,دعای رفع اضطراب و آرامش قلب,دعای ترس اضطراب,دعای مخصوص اضطراب,دعای رفع ترس,دعای رفع ترس کودک,دعای رفع ترس از جن,دعای رفع ترس و نگرانی,دعای رفع ترس از مردم,دعای رفع ترس از کودک,دعای رفع ترس و اضطراب,دعای رفع ترس از شخصی,دعای رفع ترس از دشمن,دعای رفع ترس در خواب,دعای رفع ترس کودک در خواب,دعای رفع ترس دلهره,دعای رفع ترس از تنهایی,دعای رفع ترس و استرس,دعای رفع ترس نوزاد در خواب

دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر

در هنگام برداشتن تربت بگو: اللَّهُمَّ إِنَّ هَذِهِ طِينَةُ قَبْرِ الْحُسَيْنِ وَلِيِّكَ وَ ابْنِ وَلِيِّكَ اتَّخَذْتُهَا حِرْزاً لِمَا أَخَافُ وَ لِمَا لَا أَخَافُ

پروردگارا، اين تربت آرامگاه حضرت حسين عليه السّلام، ولىّ تو و زاده‌ى ولىّ توست. آن را جهت آسودگى و محفوظ ماندن از هر چه از آن مى ‌ترسم و آن چه [به سبب عدم آگاهى]از آن نمى ‌ترسم، برداشته‌ام.
هم چنين به سند ديگرى چنين روايت شده است : اللَّهُمَّ إِنِّي أَخَذْتُهُ مِنْ قَبْرِ وَلِيِّكَ وَ ابْنِ وَلِيِّكَ فَاجْعَلْهُ لِي أَمْناً وَ حِرْزاً مِمَّا أَخَافُ وَ مِمَّا لَا أَخَافُ.

پروردگارا، اين خاك را از مرقد ولىّ تو و زاده‌ى ولىّ تو برداشته‌ام؛ پس آن را باعث حفظ و ايمنى‌ام از زيان آن چه مى‌ترسم و نمى‌ترسم، قرار ده.

روايت شده است كه هر كس از زمام ‌دار يا شخص ديگرى مى ‌ترسد؛ اگر از منزل خود بيرون رود و به اين كار مبادرت ورزد، [اين كار]پناه او خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *