خانه / دعا / دعا های تجربه شده برای دفع سختی ها و رفع بلا ها

دعا های تجربه شده برای دفع سختی ها و رفع بلا ها

دعا های تجربه شده برای دفع سختی ها و رفع بلا ها

هر کسی ممکن است در زندگی خود با مشکلات، سختی ها، بلا ها، مشکلات و گرفتاری های زیادی روبرو شود و اگر شما هم درگیر چنین شرایط سختی شده اید حتما در ادامه این پست و یکی دیگر از مطالب سایت هاروس دعا های تجربه شده برای دفع سختی ها و رفع بلا ها را بخوانید که ان شاء الله سرانجام خیر و خوشی در انتظارتان است.

دعا های تجربه شده برای دفع سختی ها و رفع بلا ها
دعا های تجربه شده برای دفع سختی ها و رفع بلا ها

دعا های تجربه شده برای دفع سختی ها و رفع بلا ها,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و گرفتاری,دعای رفع سختی و مشکلات,دعای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعا رفع سختی

دعا های تجربه شده برای دفع سختی ها و رفع بلا ها

براى رفع اندوه و غم غسل کنید،و دو رکعت نماز بخوانید و دعای زیر را بخوانید

از حضرت صادق علیه السّلام‏ نقل شده:براى رفع اندوه و غم غسل مى‏ کنى،و دو رکعت نماز مى‏ خوانى،و مى‏ گویى:

یا فارِجَ الْهَمِّ وَ یا کاشِفَ الْغَمِّ یا رَحْمنَ الدُّنْیا وَالاْخِرَهِ وَ رَحیمَهُما فَرِّجْ هَمّى وَاکْشِفْ غَمّى یا اَللَّهُ الْواحِدُ الاَْحَدُ الصَّمَدُ الَّذى لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُولَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعْصِمْنى وَ طَهِّرْنى وَ اذْهَبْ بِبَلِیَّتى

اى گشاینده اندوه،و اى برطرف کننده غم،اى بخشایشگر دنیا و آخرت،و رحیم هر دو جهان،اندوهم را بگشا،و غمم را برطرف کن،اى خداى یگانه یکتاى بى‏نیاز که نزاده،و زاده نشده،و احدى همتایش نبوده‏ است،مرا نگهدار و پاک کن و بلایم را ببر.

 

علامه لاهیجانی انصاری روزی از آقای میرزا علی قاضی طباطبائی  پرسیدند که در مواقع اضطرار و گرفتاری چه در امور دنیوی و یا در امور اخروی و بن بست کارها به چه ذکری مشغول شویم تا گشایش یابد؟ در جواب فرمودند : پس از ۵ بار صلوات و قرائت آیه الکرسی در دل خود بدون آوردن به زبان بسیار بگو :

« اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَهِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تَشاء»

بار پروردگارا! مرا در حصن و پناهگاه خود و در جوشن و زره محکمت قرار بده که در آن هر کس را که بخواهی قرار می دهی  تا گشایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *