خانه / دعا / دعا های دستیابی به عشق عمیق و جلب محبت شخص

دعا های دستیابی به عشق عمیق و جلب محبت شخص

دعا های دستیابی به عشق عمیق و جلب محبت شخص

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس قصد داریم گره گشا های اسلامی و مجرب بخوانیم که باعث می شوند محبت یک شخص نسبت به شما چند برابر شده و به خواسته خود در رابطه برسید.

دعا های دستیابی به عشق عمیق و جلب محبت شخص
دعا های دستیابی به عشق عمیق و جلب محبت شخص

دعا های دستیابی به عشق عمیق و جلب محبت شخص,دعای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت شدید بین زن و شوهر,دعای ایجاد مهر و محبت بین زن و شوهر,دعاي مهر و محبت فوري,دعای مهر و محبت فوری و سریع,دعای مهر و محبت فوری و قوی,دعای مهر محبت فوری,دعای مهر محبت فوری از راه دور,دعا برای مهر و محبت فوری,دعاي مهر محبت فوري,دعای مهر و محبت فوری بین زن و شوهر,دعای مهر محبت آسان و فوری از راه دور,دعای مهر ومحبت بین زن وشوهر,دعای مهر و محبت فوری

دعا های دستیابی به عشق عمیق و جلب محبت شخص

همانطور که گفته شد دعای رسیدن به معشوق فوری باید همراه با نماز خوانده شود. برای بهتر نتیجه گرفتن پس از هر بار خواندن این دعا یک بار صلوات بفرستید. 10 مرتبه تلاوت آن کافی است.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اجْعَلْنَا مِمَّنْ یَعْتَصِمُ بِحَبْلِهِ، وَ یَأْوِی مِنَ الْمُتَشَابِهَاتِ إِلَی حِرْزِ مَعْقِلِهِ، وَ یَسْکُنُ فِی ظِلِّ جَنَاحِهِ، وَ یَهْتَدِی بِضَوْءِ صَبَاحِهِ، وَ یَقْتَدِی بِتَبَلُّجِ أَسْفَارِهِ، وَ یَسْتَصْبِحُ بِمِصْبَاحِهِ، وَ لَا یَلْتَمِسُ الْهُدَی فِی غَیْرِهِ.
بارخدایا بر محمد و آلش درود فرست، و ما را از آن کسانی قرار ده که به ریسمان محکم قرآن چنگ می زنند، و در امور شبهه انگیز به پناهگاه آیات این کتاب پناهنده می گردند، و در سایه بال رحمت آن سکنی می گزینند، و از نور صبحش راه می یابند، و از رخشندگی سپیده اش پیروی می نمایند، و از چراغش چراغ می افروزند، و از غیر آن هدایت نمی جویند.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای ازدواج و جلب عشق همسر سریع الاثر

اللَّهُمَّ وَ کَمَا نَصَبْتَ بِهِ مُحَمَّداً عَلَماً لِلدَّلَالَةِ عَلَیْکَ، وَ أَنْهَجْتَ بِآلِهِ سُبُلَ الرِّضَا إِلَیْکَ، فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اجْعَلِ الْقُرْآنَ وَسِیلَةً لَنَا إِلَی أَشْرَفِ مَنَازِلِ الْکَرَامَةِ، وَ سُلَّماً نَعْرُجُ فِیهِ إِلَی مَحَلِّ السَّلَامَةِ، وَ سَبَباً نُجْزَی بِهِ النَّجَاةَ فِی عَرْصَةِ الْقِیَامَةِ، وَ ذَرِیعَةً نَقْدَمُ بِهَا عَلَی نَعِیمِ دَارِ الْمُقَامَةِ.
بارالها همچنان که به سبب آن محمد را نشانه ای جهت هدایت به خود ساختی، و به آل آن جناب مسیر خشنودی خود را روشن نمودی، پس بر محمد و آلش درود فرست، و قرآن را برای ما وسیله رسیدن به والاترین منازل کرامت، و نردبان اوج گرفتن ما به محل سلامت، و سبب نجات یافتن ما در عرصه قیامت، و وسیله ورود ما بر نعمت های سرای اقامت بدی قرار ده.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ احْطُطْ بِالْقُرْآنِ عَنَّا ثِقْلَ الْأَوْزَارِ، وَ هَبْ لَنَا حُسْنَ شَمَائِلِ الْأَبْرَارِ، وَ اقْفُ بِنَا آثَارَ الَّذِینَ قَامُوا لَکَ بِهِ آنَاءَ اللَّیْلِ وَ أَطْرَافَ النَّهَارِ حَتَّی تُطَهِّرَنَا مِنْ کُلِّ دَنَسٍ بِتَطْهِیرِهِ، وَ تَقْفُوَ بِنَا آثَارَ الَّذِینَ اسْتَضَاءُوا بِنُورِهِ، وَ لَمْ یُلْهِهِمُ الْأَمَلُ عَنِ الْعَمَلِ فَیَقْطَعَهُمْ بِخُدَعِ غُرُورِهِ.
بار الها بر محمد و آلش درود فرست، و به سبب قرآن سنگینی گناهان را از دوش ما بیفکن، و خوی خوشِ نیکان را به ما عنایت فرما، و ما را پیرو آثار کسانی قرار ده که در دل شب و اطراف روز به تلاوت و عمل به قرآن بپا خاسته اند، تا به وسیله پاک کنندگی آن ما را از هر آلودگی پاک سازی، و به دنبال کسانی راه بیندازی که به نور قرآن روشنی جسته اند، و آرزوهای دور و دراز آنان را از عبادت باز نداشته که به فریب نیرنگ هایش آنان را از میان بردارد.

بیشتر بخوانید  دعا و نماز و سوره مجرب برای ازدواج دختران و پسران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.