خانه / دعا / دعا های قرآنی با ثواب بسیار – دعای دفع دجال

دعا های قرآنی با ثواب بسیار – دعای دفع دجال

دعا های قرآنی با ثواب بسیار – دعای دفع دجال

اگر می خواهید در زندگی از خطرات، بلا ها و سختی ها در امان بمانید پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این عنوان از سایت هاروس دعا های قرآنی با ثواب بسیار – دعای دفع دجال را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه می گیرید.

دعا های قرآنی با ثواب بسیار - دعای دفع دجال
دعا های قرآنی با ثواب بسیار – دعای دفع دجال

دعا های قرآنی با ثواب بسیار – دعای دفع دجال,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر از همسایه بد,دعا برای دفع شر انسان,دعا برای رفع شر انسان,دعاي دفع شر و گرفتاري,دعای دفع شر,دعای دفع شر مزاحم,دعای دفع شر و بلا,دعای دفع شر ظالم,دعای دفع شر شیطان,دعای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر مزاحم از زندگی,دعای دفع شر حسودان و بدخواهان,دعای دفع شر انسان

دعا های قرآنی با ثواب بسیار – دعای دفع دجال

از حضرت امام صادق علیه السلام منقول است: هر که سوره تکاثر را در نماز واجب بخواند، حق تعالی ثواب صد شهید برای او بنویسد، و هر که در نافله بخواند ثواب پنجاه شهید برای او بنویسد، و در نماز واجبش چهل صف از ملائکه با او نماز گذارند انشاء الله. (441)
و ایضا به سند معتبر از امام صادق علیه السلام منقول است که حضرت رسول صلی الله علیه و آله فرمود: هر که سوره الهیکم التکاثر را دروقت خواب بخواند، از عذاب قبر در امان خواهد بود. (442)

از امام محمد باقر علیه السلام مروی است: هر که سوره القارعه را بسیار تلاوت نماید، خداوند عز و جل او را از فتنه دجال و ایمان به دجال (دردنیا) و از چرکهای جهنم در آخرت امان بخشد، انشاء الله. (440)

از امام صادق علیه السلام منقول است: هر که مداومت نماید بر خواندن سوره و العادیات، خداوند عز وجل او را با امیرالمومنین علیه السلام خاصة مبعوث فرماید، و در بهشت از رفقای آن حضرت باشد. (439)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *