خانه / دسته‌بندی نشده / دعا های مجرب اسلامی به جهت کسب رزق – دعا های رونق روزی

دعا های مجرب اسلامی به جهت کسب رزق – دعا های رونق روزی

دعا های مجرب اسلامی به جهت کسب رزق – دعا های رونق روزی

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت هاروس می خواهیم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود از سختی ها و تلخی های زندگی رها شوید. متن کامل دعا های مجرب اسلامی به جهت کسب رزق – دعا های رونق روزی را در ادامه بیاموزید.

دعا های مجرب اسلامی به جهت کسب رزق - دعا های رونق روزی
دعا های مجرب اسلامی به جهت کسب رزق – دعا های رونق روزی

دعا های مجرب اسلامی به جهت کسب رزق – دعا های رونق روزی,دعای رزق روزی حلال,دعای وسعت روزی حلال,دعای برای روزی حلال,دعا برای روزی حلال,دعا کسب روزی حلال,دعای روزی رسان مغازه,دعای روزی رساندن,دعاهای روزی رسان,دعاهای روزی دهنده,دعای افزایش دهنده روزی,دعا های تجربه شده برای کسب رزق,

دعا های مجرب اسلامی به جهت کسب رزق – دعا های رونق روزی

امام صادق علیه‌السلام فرمودند: کسی که صد بار لا اله الا الله الملک الحق المبین بگوید، خدای عزیز غائب او را از فقر پناه داده و وحشت قبرش (یا ترس از برونفکنی) را از بین می‌برد، بی نیازی را به دست آورده و در بهشت را کوبیده است. (نقل از کتاب ثواب الاعمال شیخ صدوق)

امام صادق (علیه‌السلام) فرمود: هنگامی که انسان کاری را آغاز می‌کند باید تا یک سال آن را ادامه دهد، سپس اگر خواست به کار دیگری بپردازد. دلیل آن درک شب قدر و وصول به تقدیر الهی است . (اصول کافی، ج 2، ص 83)

***************

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه 3 سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب یا سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. انشاء الله.

بیشتر بخوانید  دعایی برای ازدواج‌ و گشایش بخت جوانان تضمینی و مجرب

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.