خانه / دعا و ذکر مجرب / دعا های مجرب برای طلب حاجات و رسیدن به مهمات

دعا های مجرب برای طلب حاجات و رسیدن به مهمات

دعا های مجرب برای طلب حاجات و رسیدن به مهمات

اگر می خواهید در مدت زمان کمی به حاجات و خواسته های خود در زندگی برسید سعی کنید حتما دعا ها و ذکر های تجربه شده عظیمی را که در ادامه به شما عزیزان شرح می دهیم بخوانید، در واقع اگر آمادگی های لازم را داشته باشید با خواندن این دعا ها به آنچه که می خواهید می رسید و سرانجامتان کاملا مثبت خواهد بود.

دعا های مجرب برای طلب حاجات و رسیدن به مهمات
دعا های مجرب برای طلب حاجات و رسیدن به مهمات

دعا های مجرب برای طلب حاجات و رسیدن به مهمات,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت امام سجاد,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت از مردم,دعای طلب حاجت سریع,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت از امام علی,دعاهای طلب حاجت,دعای برای طلب حاجت,دانلود دعای طلب حاجت,دعا در طلب حاجت,دعا و طلب حاجت از خدا,دعا برا طلب حاجت,

دعا های مجرب برای طلب حاجات و رسیدن به مهمات

کفعمی در بلدالامین دعایی از امام موسی کاظم (ع) نقل کرده و فرموده: عظیم الشأن و سریع الاجابة است که جملات صدر و ذیل آن چنین است:

«اللهم انی اطعتک فی احب الاشیاء الیک و هو التوحید»: خدایا من تو را اطاعت کردم در آنچه بیشتر دوست داری و آن یگانه دانستن تواست.

«و ارزقنی من حیث احتسب و من حیث لا احتسبه، انک ترزق من تشاء بغیر حساب»، روزی ام ده، از آن جا که گمان می برم و از آن جا که گمان نمی برم؛ زیرا تو روزی دهی هر که را بخواهی بی حساب؛ پس از اتمام دعا حاجت خود را بطلب.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و عظیم برای طلب حاجات و مهمات پرخیر

 

امام سجاد (ع) به مقاتل بن سلیمان، دعایی را تعلیم داده، که مقاتل گوید هر کس این دعا را صد بار بخواند ، دعایش مستجاب خواهد شد. ابتدا و انتهای این دعا چنین است: «الهی کیف ادعوک و انا…:» خدایا چطور بخوانم تو را و حال من منم… «تفرج عنی فرجا عاجلا غیر اجل نفسک و رحمتک یا ارحم الراحمین» گشایش فوری بدون مدت دار، به من عطا کن به فضل و رحمت خودت، ای مهربان ترین مهربانان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.