خانه / دعای رزق و روزی / دعا های مجرب رونق روزی و کسب مال

دعا های مجرب رونق روزی و کسب مال

امروز و در این مطلب از سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان دعا های مجرب رونق روزی و کسب مال را شرح دهیم که در اصل باعث می شود اگر درگیر بدهی های سخت هستید، زندگی تان پر از مشکل است نجات یافته و گرفتاری ها نیز زود تر و یک به یک حل شود.

دعا های مجرب رونق روزی و کسب مال
دعا های مجرب رونق روزی و کسب مال

دعای توانگری,دعای توانگری زاید الوصف,دعاي توانگري,دعای برای توانگری,دعاهای توانگری,دعای کلید توانگری,دعا برای توانگری زاید الوصف,دعا برای توانگری,دعای موم عسل برای توانگری

دعا های مجرب رونق روزی و کسب مال

جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم 90 می‌باشد.

هر کسی هر روز 9 نوبت این اسم مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر 110 مرتبه «یا علیّ » خوانده شود.

برای غنی شدن از نظر مادی برای همیشه اسم «علی» روی نگین انگشتری حک شود و همراه داشته باشد.

برای وسعت رزق و روزی، 100 مرتبه گفته شود: سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ.

ازدیاد رزق و برکت خانه و مغازه آیه به جهت زیادی رزق به تجربه رسیده است آن که در هر روز آیه مبارکه: و من یتق الله تا آخر آیه ی 3 سوره ی طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود .

بیشتر بخوانید  دعا های معجزه گر برای توانگری و کسب رزق زیاد

جهت وسعت رزق هر روز صبح بعد از نماز دستها را به طرف آسمان بلند کرده به قصد دعا این آیه را هر روز بخواند . رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَيْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاء تَكُونُ لَنَا عِيداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِّنكَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَآیه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.