خانه / دعا / دعا های معجزه آسان برای خیر و نیکی از پیامبران

دعا های معجزه آسان برای خیر و نیکی از پیامبران

دعا های معجزه آسان برای خیر و نیکی از پیامبران

دعا هایی که در ادامه این پست می خوانیم باعث می شوند در زندگی روزمره به خیر و رزق برسید و اگر درگیر مشکلات و گرفتاری های فراوانی هستید می توانند نتیجه دهند و همان طور که مشخص است از پیامبران الهی روایت شده .

دعا های معجزه آسان برای خیر و نیکی از پیامبران
دعا های معجزه آسان برای خیر و نیکی از پیامبران

دعا های معجزه آسان برای خیر و نیکی از پیامبران دعای باران,دعای پیامبران در قرآن,دعاهای پیامبر در قرآن,دعاهای قرانی پیامبران,دعاهای مخصوص پیامبران,دعا های پیامبران,دعاهای پیامبران در قران,دعا سلاح پیامبران,بهترین دعا پیامبران,دعاهاي پيامبران

دعا های معجزه آسان برای خیر و نیکی از پیامبران

سند ما به قصص الانبیاء سعید بن هبه الله راوندی رحمه الله می رسد. او به سند خویش از حضرت صادق و به نقل پدرانشان از رسول گرامی که درود خدا بر آن حضرت و خاندانش باد نقل می کند که فرمود:
وقتی یهود گرد آمدند تا به پندار خویش عیسی علیه السلام را بکشند، جبرئیل علیه السلام بر او فرود آمد و با بال خود پوشاندش. عیسی علیه السلام نگاه افکند.
نامه ای در دل بال جبرئیل بود؛ بدین گونه:
اللهم انی أدعوک باسمک الواحد الاعز، و ادعوک اللهم باسمک الصمد، و ادعوک اللهم باسمک العظیم الوتر، و ادعوک اللهم باسمک الکبیر المتعال الذی ثبتت به أرکانک کلها، ان تکشف عنی ما أصبحت و أمسیت فیه.
وقتی عیسی علیه السلام این دعا را خواند، خداوند متعال به جبرئیل وحی فرمود که: او را نزد خود خواهم آورد.
آن گاه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم افزودند: ای فرزندان عبدالمطلب، با این دعا خدایتان را بخوانید. سوگند به آن که جانم به دست اوست، هیچ بنده ای با نیت پاک این دعا را نمی خواند. مگر آن که عرش برای او بلرزد و خدا به فرشتگان گوید: گواه باشید که بدین ها، خواسته ی او را در دنیای نزدیک و آخرت دور بر آورده ساختم.
سپس رو به اصحاب فرمودند: آن را بخوانید و اجابت را دیر مپندارید.(7266)

********************

ویند که این دعایی است که بدان تخت شاهی بلقیس (ملکه ی سبا) را آورد و هم دعایی که عیسی علیه السلام مردگان را بدان زنده می کرد. متن دعا:
اللهم انی أسألک بأنک أنت الله لا اله الا أنت، الحی القیوم الطاهر المطهر نور السماوات و الأرضین (و در روایت دیگری: رب السماوات و الأرضین) عالم الغیب و الشهاده الکبیر المتعال الحنان، ذوالجلال و الاکرام أن تفعل بی کذا و کذا.
(به جای أن تفعل…) چنین بخوانید: أن تصلی علی محمد و آل محمد و ان تفعل بی کذا و کذا، که به خواست خدا، پذیرفته خواهد شد.
این دعا را به همین گونه یافتیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *