خانه / دعا / دعا های 21 تا 25 ماه مبارک رمضان تجربه شده و عظیم

دعا های 21 تا 25 ماه مبارک رمضان تجربه شده و عظیم

دعا های 21 تا 25 ماه مبارک رمضان تجربه شده و عظیم

امروز قصد داریم به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت هاروس، گره گشای تجربه شده و عظیمی شرح دهیم که باعث می شود هر روز این ماه را موفق تر از روز های دیگر بگذرانید و از سختی ها عبور کنید.

دعا های 21 تا 25 ماه مبارک رمضان تجربه شده و عظیم
دعا های 21 تا 25 ماه مبارک رمضان تجربه شده و عظیم

دعا های 21 تا 25 ماه مبارک رمضان تجربه شده و عظیم,دعاهای مبارک رمضان,دعا مبارک رمضان,دعای ماه مبارک رمضان,دعای ماه مبارک رمضان صوتی,دعای ماه مبارک رمضان بعد از نماز,دعای ماه مبارک رمضان اللهم ادخل,دعای ماه مبارک رمضان یا علی یا عظیم,دعای ماه مبارک رمضان با صدای استاد فرهمند,دعای سحر ماه مبارک رمضان,دعای ماه مبارک رمضان متن,دعای ماه مبارک رمضان ربنا,دعای بعدازنمازماه مبارک رمضان,دعای ماه مبارک رمضان یا علی و یا عظیم

دعا های 21 تا 25 ماه مبارک رمضان تجربه شده و عظیم

روز بیست و یکم :

اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِي فِيهِ إِلَى مَرْضَاتِكَ دَلِيلاً، وَ لا تَجْعَلْ لِلشَّيْطَانِ فِيهِ عَلَيَّ سَبِيلاً، وَ اجْعَلِ الْجَنَّةَ لِي مَنْزِلاً وَ مَقِيلاً، يَا قَاضِيَ حَوَائِجِ الطَّالِبِينَ.

خدایا در این ماه برای من به سوی خشنودی ات دلیلی قرار ده، و برای شیطان راهی به سوی من قرار مده، و بهشت را منزل و آسایشگاهم قرار ده، ای برآورنده حاجات خواهندگان.
روز بیست و دوم :

اللَّهُمَّ افْتَحْ لِي فِيهِ أَبْوَابَ فَضْلِكَ، وَ أَنْزِلْ عَلَيَّ فِيهِ بَرَكَاتِكَ، وَ وَفِّقْنِي فِيهِ لِمُوجِبَاتِ مَرْضَاتِكَ، وَ أَسْكِنِّي فِيهِ بُحْبُوحَاتِ جَنَّاتِكَ، يَا مُجِيبَ دَعْوَةِ الْمُضْطَرِّينَ.

خدایا در این ماه درهای فضلت را به روی من بگشا، و برکاتت را بر من نازل فرما، و به موجبات خشنودی ات موفقم بدار، و در میان بهشت هایت جایم ده، ای برآورنده خواهش درماندگان.
روز بیست و سوم :
بیشتر بخوانید  ختم سریع الاثر برای طلب حاجات و رسیدن به خواسته ها پرخیر

اللَّهُمَّ اغْسِلْنِي فِيهِ مِنَ الذُّنُوبِ، وَ طَهِّرْنِي فِيهِ مِنَ الْعُيُوبِ، وَ امْتَحِنْ قَلْبِي فِيهِ بِتَقْوَى الْقُلُوبِ، يَا مُقِيلَ عَثَرَاتِ الْمُذْنِبِينَ.

خدایا در این ماه از گناهانم شست وشویم ده، و از عیبها پاکم کن، و دلم را به پرهیزکاری دلها بیازمای، ای نادیده گیرنده لغزش های اهل گناه.
روز بیست و چهارم :

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ فِيهِ مَا يُرْضِيكَ، وَ أَعُوذُ بِكَ مِمَّا يُؤْذِيكَ، وَ أَسْأَلُكَ التَّوْفِيقَ فِيهِ لِأَنْ أُطِيعَكَ وَ لا أَعْصِيَكَ، يَا جَوَادَ السَّائِلِينَ.

خدایا در این ماه آنچه تو را خشنود می کند از تو درخواست می کنم، و از آنچه تو را ناخشنود می کند به تو پناه می آورم، و از تو در این ماه توفیق اطاعت و ترک نافرمانی ات را خواستارم، ای بخشنده به نیازمندان.
روز بیست و پنجم :

اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِيهِ مُحِبّاً لِأَوْلِيَائِكَ، وَ مُعَادِيا لِأَعْدَائِكَ، مُسْتَنّاً بِسُنَّةِ خَاتَمِ أَنْبِيَائِكَ، يَا عَاصِمَ قُلُوبِ النَّبِيِّينَ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.